掃呢頁CODE去手機

2020年11月4日 星期三

何雁詩遭坐地起價 婚禮場地臨門撻Q #何雁詩

鄭俊弘與何雁詩慘被餐廳開天索價,幸好轉場成功鬆口氣。
何雁詩遭坐地起價婚禮場地臨門撻Q歌手鄭俊弘榮升「6億駙馬」,與何雁詩將於周六結婚,但籌備期間卻好事多磨,舉行場地一改再改!疫情影響下,兩人的美國婚禮泡 ...




何雁詩遭坐地起價 婚禮場地臨門撻Q

歌手鄭俊弘榮升「6億駙馬」,與何雁詩將於周六結婚,但籌備期間卻好事多磨,舉行場地一改再改!疫情影響下,兩人的美國婚禮泡湯,要改在港舉行,但婚期前數日慘被餐廳開天索價,兩人不甘被屈,決定臨時轉場行禮,令一對新人既憤怒又徬徨!

拍拖近3年半的鄭俊弘(Fred)及何雁詩,將於周六拉埋天窗,踏入人生新階段,但婚禮卻一波三折!兩人年初宣布訂婚時,原本打算年底在美國酒莊行禮,但其後爆發疫情,故改為留港結婚。原本已訂好場地,豈料距離婚禮只得幾日,突然傳出場地有變!據知,一對新人原本屬意在1間歐陸式餐廳舉行婚禮,但餐廳採取「拖字訣」遲遲不肯報價,等到最後限期才回覆,竟然是獅子開大口,開出一個「離晒大譜」的天價,令他倆嬲到爆之餘又要臨時臨急另覓場地,最後終落實在沙田某酒店的戶外園林草地行禮。

「出軌」見番初戀男友

將成為人妻兼前日度過生日的何雁詩,昨日到電台宣傳新歌《基本戀愛套路》時大方承認此事:「本身想簡單啲,喺同一間餐廳入面搞掂晒(指行禮及食飯),但唔知係咪因為我哋好遲問,所以價錢好高好高、好唔合理,超出咗預算好多,所以臨1個星期前改咗行禮地方,好彩有公關幫手!大概10日前先知要轉地方,佢即刻當晚幫我哋搵,我都係頭先啱啱先同行禮地方開完會,終於落實到。(有冇嬲嗰邊或唔開心?)係處理手續上比較複雜,好彩我同Fred唔算過分緊張,身邊姊妹同公關都好幫我哋,仲緊張過我哋!」

何雁詩分享婚照,自爆心情緊張發噩夢!
  • 何雁詩分享婚照,自爆心情緊張發噩夢!
何雁詩宣傳新歌,透露婚前一日仍要開工。

  • 何雁詩宣傳新歌,透露婚前一日仍要開工。
鄭俊弘拍攝新歌MV,大玩無厘頭查案。

  • 鄭俊弘拍攝新歌MV,大玩無厘頭查案。

即將結婚仍勤力出來工作,何雁詩笑說:「其實到結婚前1日都仲做嘢,如果我喺屋企嘅話就會緊張!好似尋晚仲發噩夢,夢到我同初戀男友結婚,真係好擔心,好彩起身見到Fred喺隔籬先即刻放心晒!」她透露婚禮細節已大致落實,問到是否已想好玩新郎環節?她笑說:「希望盡量短暫時間內用痛苦啲嘅形式完成。(捨得玩Fred?)其實主要都係玩伴郎團,張頴康嗰啲就要辛苦啲,對於玩佢我好捨得!總之甜酸苦辣、冰火都會有!」

認老竇有幫手:大部分自己畀

提到有指Fred榮升「6億駙馬」,何雁詩坦言不知父親有多少身家:「我哋係財政獨立,希望爸爸嘅錢自己儲番,退休舒服啲。(Fred有冇唔開心?)唔知佢睇咗報道未,但我哋都睇得好化,最緊要同屋企人關係好。(結婚爸爸有冇幫手?)有啲嘢需要佢幫手,雖然疫情下我哋嘅收入都好低,但大部分都係我哋自己畀。」

此外,Fred跟夫婚妻一樣在婚前把握機會勤力出歌,日前為劇集《木棘証人》主題曲《謎團》拍攝MV,以傻神探查案為主題,並以誇張搞笑演技表達,他笑說:「自細好鍾意睇無厘頭演繹方式,今次可以用喺MV上,真係拍得好開心,我仲特別要求畀我重現星爺用皮鞋形風筒吹頭嗰幕經典場面。」




鍾意就快D Share啦!