掃呢頁CODE去手機

2020年11月4日 星期三

陳婉婷受疫情影響半年冇工開 靠開live維持生計 #陳婉婷

去年離開tvb的陳婉婷(Hebe)聯同陳曉婷、電競KOL蔥蔥、模特兒陳仙迪及女機師NikiMok,今日去到葵涌為網上平台拍攝最新廣告。Hebe受疫情影 ...






去年離開tvb的陳婉婷(Hebe)聯同陳曉婷、電競KOL蔥蔥、模特兒陳仙迪及女機師Niki Mok,今日去到葵涌為網上平台拍攝最新廣告。

Hebe受疫情影響,近半年沒工開,她指是惡夢的開始,Hebe表示由於要維持收入,所以有開live做網上直播賺取收入維持生計,Hebe說:「做live自己剪埋片,打埋燈,所有事情一腳踢,而家明白做幕後嘅辛酸,自己最長時間連續開live八個鐘,主要係講嘢同唱歌,自己本身係一個好靜嘅人,但係因為要生活,之前冇工作生活唔到。」

Hebe在直播平台上得到fans支持:「佢哋知道我需要收入維持生計,所以好支持我畀我獎賞,多謝佢哋咁錫我。」此外,Hebe正為ViuTV的新節目《家務戰場》拍攝:「節目中我哋6個女仔住喺間屋裏面10日,攝製隊用唔同嘅方法整蠱我哋,知道我最怕曱甴,就係其中一個拍攝部分,趁我喺個箱度搵嘢,偷偷將好多曱甴收埋入個箱,我摸到曱甴,嚇到爆喊。」

陳婉婷受疫情影響半年冇工開。(蘋果日報)


五女今日到葵涌為網上平台拍攝最新廣告。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!