掃呢頁CODE去手機

2020年11月4日 星期三

林家謙佛系事業愛情等運到 唔學Eason發錢寒 #Eason #陳奕迅

樂壇唱作歌手林家謙今日在中環出席活動,去年以新人出道,保持唱作形象,不過今年因疫情關係幕前工作難以承接,幸好他幕後創作工作不受影響,早前更寫了新歌《致 ...






樂壇唱作歌手林家謙今日在中環出席活動,去年以新人出道,保持唱作形象,不過今年因疫情關係幕前工作難以承接,幸好他幕後創作工作不受影響,早前更寫了新歌《致明日的舞》給陳奕迅,壯大聲勢。

早前陳奕迅宣傳時曾笑稱患病,包括「荷包乾硬化」、「急性發錢寒」,林家謙說今年收入受到影響:「少少影響,但本身收入唔多,我唔係Eason,唔係發錢寒,平日又唔係使好多錢。」林家謙又聲稱每事隨心:「可能下個月見唔到我呢,好多事都冇得計劃,只能順其自然,尤其疫情下唔知下一步會點,唔使計劃得太詳細。」自認佛系思想,無論愛情事業一樣佛,唔排除等女追。

眾多歌手近期轉搞網上音樂會吸觀眾,林家謙剛好相反:「我唔太識得處理同handle節奏,專心做好歌曲就算。」希望練好膽量再有機會踏台,今年亦沒有開騷打算:「一嚟未夠歌,又唔覺得自己特別好睇, book咗場地又可能要改期,無謂博咁多啦,諗起都煩。」

唱作人林家謙受疫情影響少了幕前工作,有更多時間寫歌,早前就寫了Eason的新歌。(蘋果日報)


好多歌手做網上音樂會,但林家謙指自己未夠歌,又未必有觀眾,寧願全力練歌。(蘋果日報)


Eason早前笑稱急性發錢寒,林家謙指自己不似Eason,比較佛系。(蘋果日報)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!