掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

193@ERROR IG fans一星期暴增逾十萬 追平姜濤成新人氣王 #ERROR #姜濤

組合ERROR成員193(郭嘉駿)因被指「講真話」而獲網民封做「三哥」和「三爺」,在這個星期中,人氣不但撼低ERROR隊員,就連以偶像掛帥的MIRRO ...






組合ERROR成員193(郭嘉駿)因被指「講真話」而獲網民封做「三哥」和「三爺」,在這個星期中,人氣不但撼低ERROR隊員,就連以偶像掛帥的MIRROR 12位成員,193的氣勢亦可謂過之而無不及。至於IG的followers,更是錄得驚人增長,在本月12日,其IG只有8.9萬followers,但當他發表寸大台霸氣言論後,followers激增約2萬,其後193的IG人數每日都有接近1萬增長,直迫人氣王姜濤,到今日(21日)晚上10時半,193的IG followers終於和姜濤打成平手,同獲20萬fans追蹤,以走勢來看,相信短時間內有望超越姜濤的fans人數。

對於短短一星期追平姜濤,193今晚回應《蘋果》說:「其實冇話追唔追姜濤嘅,大家啲followers都有啲分別,姜濤嘅followers都會follow我囉,咁希望我嘅followers都會follow埋姜濤,咁就我好,姜濤好;姜濤好,我又好;咁就ERROR好,MIRROR又好;MIRROR又好,ERROR又好。同埋我成日都自稱係ERROR嘅姜濤,希望姜B會自稱為MIRROR嘅193囉。」

以騎呢、搞笑形象突圍而出的193,竟然在短短一星期內就能與姜濤「平起平坐」,成為MIRROR和ERROR中的「新人氣王」,全因其率直個性,其寸大台金句有「收視點得嗰幾百部電視機,我哋不嬲都唔介意」、「佢哋係畀老嘢睇嘛」,又寸J2節目係「冇記錯係咪40幾歲仲話後生仔傾偈嗰個」,之後他回應大台自組「千禧五虎」時,又再衝口而出話「而家仲用五虎呢啲字咁娘㗎咩?」回應抵死又啜核,深得網民愛戴,紛紛封他為「娛樂圈清泉」,而其IG的followers亦因此而受惠。

193在短短一星期IG人數暴升逾一倍,今晚終於破20萬大關。(IG截圖)


姜濤IG fans人數在今晚亦衝破20萬,和193叮噹馬頭。(IG截圖)


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!