掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

蔡少芬:「港普F4」拍真人騷圓夢!蔡少芬自誇「顏值擔當」 #蔡少芬

藝人蔡少芬(Ada)、朱茵、陳法蓉(Monica)與洪欣組成的女團「港普F4」,將首度合體登上真人騷節目《請吃燒烤的姐姐》。4人相識逾20載,是圈中數 ...




藝人蔡少芬(Ada)、朱茵、陳法蓉(Monica)與洪欣組成的女團「港普F4」,將首度合體登上真人騷節目《請吃燒烤的姐姐》。4人相識逾20載,是圈中數一數二的閨蜜團,她們一直有個共同夢想希望合夥開店做生意,在節目中她們將實現夢想開燒烤店,不過節目還未出街已「火」花四濺。Ada表示由成為好姊妹開始,一直期待可以合作拍戲或上節目,今次將一嘗心願。她說:「我哋會唔會擦出火花?我哋關係太好,好到有啲爛,好驚火花一擦就燒着大家,我哋每個人性格都好獨特,平時我哋私下玩,都會有鬧交,我哋相識咁多年,一齊工作應該會有火花。」


Ada認為她們合作有默契,可互相發揮專長:「我應該負責搞氣氛,好多時一齊食飯,都係我主動啲、搞啲笑,朱茵就係笑吓掛住食嘢,洪欣比較多嘢講,由頭講到尾,我就會講『其實你講重點得』,陳法蓉就博學多才。」她又笑稱真人騷做得最多,她們應向她這位老師請教。


Ada又笑言自己是最年輕的成員,自誇「顏值擔當」,又指自己普通話發音最正確:「唔使講,我從來都冇話過我最靚,不過,第一4個中,我最年輕,高度又最高,樣靚身材正呢家嘢,真係好難講。」講到普通話最「港普」?她笑說:「佢哋3個都好港普,但我唔係,我應該係最標準。(向老公惡補普通話?)唔需要,我老公話冇得救,仲話我學好咗就冇得笑,不過佢係錯嘅,我覺得我已經學得好好。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!