掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

曾志偉出席首映迴避傳媒 陳家樂向連詩雅派定心丸 #曾志偉 #連詩雅 #陳家樂

曾志偉、張智霖(Chilam)、陳家樂、張繼聰、陳瀅、蘇麗珊、張達明與方力申等,今晚於九龍灣出席10間電影公司聯合製作的抗疫電影《總是有愛在隔離》首映 ...






曾志偉、張智霖(Chilam)、陳家樂、張繼聰、陳瀅、蘇麗珊、張達明與方力申等,今晚於九龍灣出席10間電影公司聯合製作的抗疫電影《總是有愛在隔離》首映禮。未知是否為迴避記者追問近日有關TVB的連串是非,曾志偉到場主持儀式後,透過公關表示不接受訪問,而他在台上致辭,感謝10間電影公司的支持、演員義務演出與幕後的幫助,又笑言尤其多謝黃百鳴一口答應合作,又全家總動員幫助,志偉儀式後便離開。

今晚出席首映禮的陳家樂,對於日前有報道指他背女友連詩雅,跟前港姐黃嘉雯撻着,他連聲否認:「嗰個讀者好無聊,其實事發幾日前,佢已經喺社交網留言攻擊我,然後又向我啲粉絲埋手。我唔想中佢計,所以冇理,唔想畀機會佢。最緊要係大家知乜事,得啖笑,佢要零分重作。」他又向連詩雅派定心丸:「我而家感情生活隱定,會努力工作。」提到他在社交網發文澄清,獲連詩雅like:「唔好講邊個like邊個,朋友支持就得。」

Chilam今晚出席首映時表示鎖骨發炎,曾想過缺席首映禮,「因為呢幾日發覺鎖骨發炎,隻手舉起都痛,我仲諗緊係咪50肩,睇過醫生之後本來都叫我休息,但係因為呢部電影太有意義,所以都頂硬上,希望將正面嘅訊息傳送畀更多人。」Chilam在戲中跟谷祖琳的女兒有對手戲,她說:「見到啲囡囡我『寧舍狼』,覺得特別好玩, 真係好得意。」問他有否諗過再追個女? 他堅定說:「冇乜可能啦,始終生兒育女都要同時間競賽。」

另一有份演出的陳瀅去年尾到溫哥華探望家人,回港後便接拍《總》片,她笑言每次回加國後必定暴肥,相信拍這電影時是最肥狀態,她又謂下星期將開拍新古裝劇,導演嫌她太臃腫,勒令減肥,她說:「噚日試咗造型,我係演一個女將軍,啲衫10層厚,首先就好熱啦,導演睇完覺得好臃腫,要我減多10磅,喺10日內要減10磅,而家1日已經減到1.5磅。」她指自己會控制飲食,要食得清淡。

提到《總》片,是她與張繼聰繼合作《四個女仔三個BAR》,6年多後再度合作,她開心說:「阿聰係我偶像,就好似我一個大哥哥,我嘅公事同私事都會打畀佢傾,佢會同我討論問題,佢會畀好多好好嘅意見,所以今次呢部戲我好期待。」問她會否問有關男朋友的意見?陳瀅笑說:「又冇,呢啲問返女仔好啲,我問佢嘅多數關於工作。」

另外,蘇麗珊在片中與陸永飾演夫婦,角色是一個控制狂,問到蘇麗珊現實中會否經常控制男友?她笑言:「我自己就唔覺囉,但係佢就話我係,我覺得佢都係,其實拍拖都係雙向嘅。」蘇麗珊又自爆男友身邊女性朋友多,自己經常打翻醋酲,她說:「其實男友都有介紹佢啲女性朋友畀我認識,我都有介紹我啲朋友畀佢,夾埋都有30個左右,我有諗過幫雙方嘅朋友拉紅線做媒人,不過到而家都未成事。」

陳家樂向女友連詩雅派定心丸外,亦嘲爆料讀者要零分重作。


Chilam和張繼聰今晚齊齊出席首映禮,Chilam表示鎖骨發炎,曾想過缺席首映禮。


曾志偉今晚未有就TVB的連串是非回應。


陳瀅透露將會拍古裝劇,更被導演勒令10日內減10磅。


蘇麗珊表示在戲中與陸永飾演夫婦。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!