掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

Edan流利鄉音撼193搶飯碗 Locker認戀連登女神Jeannie #女神

Edan@Mirror接連推出節目及新歌《E先生連環不幸事件》令他人氣躍升,有份拍攝MV的演員Locker(林家熙)及連登女神Mandy(譚旻萱)均齊 ...






Edan@Mirror接連推出節目及新歌《E先生連環不幸事件》令他人氣躍升,有份拍攝MV的演員Locker(林家熙)及連登女神Mandy(譚旻萱)均齊齊hit起,今日3人在尖沙嘴為手錶品牌出席宣傳活動。日前Edan放下偶像包袱,上載河童頭照片,他笑稱:「出post前都問過妹妹同媽咪,佢哋話好樣衰叫唔好post,最後我忠於自己,呢張相like嘅數目係有史以來最高,令我認清自己方向。」可以轉會加盟ERROR?Edan說:「唔啦,三爺(193/郭嘉駿)太勁喇!」193 的follower激增超越姜濤,Edan希望大家都保持勢頭節節上升。193之前自薦做米線代言人,Edan即搶飯碗示範鄉音落單叫米線,似模似樣好搞笑,「我啲口音都好啱,不如crossover。」

Edan人氣旺,一連接拍約7個廣告,密密賺外快但酬金未落袋,他說:「未到㗎,快都要近3個月,耐要半年,暫時未知會點用,可能都係儲起先。」姜濤早已睇樓做準備,Edan笑指:「姜濤睇樓梗係得啦,我未得住。不過同媽咪傾開現時居住狀況,我哋住個地方升咗,有諗過套現,一切未定,我希望可以送層樓畀媽咪,佢養到我咁大勞苦功高。」

Locker和Mandy因拍攝《E先生》帶挈更多工作,MV中Mandy周旋於兩男之中,二選一Mandy會揀Edan,她說:「覺得佢魅力好大,投入工作,個人好可愛。」現實中的她已有穩定圈外男友。Locker早已鎖定目標,撻着「試當真」拍檔Jeannie,Locker說:「話我私有化Jeannie,冇咁嘅事,我絕對冇能力私有化佢,大家係了解中,有食飯、去街。」又稱結交異性冇特別類型只憑感覺,「大家相處舒服,有發展空間。」

Locker、Mandy及Edan一齊出席手錶品牌活動。


Edan日前分享河童照錄得有史以來最多Like。


河童頭連屋企人都覺得樣衰。(IG圖片)


Mandy透露現有穩定圈外男友。


Locker認戀連登女神Jeannie。


Edan笑言以流利鄉音撼193,搶代言米線飯碗。


-----------------------------

蘋果App大升級 更簡潔更就手!了解更多立即下載體驗

-----------------------------

蘋果初心不變!26周年「撐蘋果Tee」預售:

你的優惠訂購海外訂購按此


鍾意就快D Share啦!