掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

頻接廣告笑認豬籠入水 Edan等出糧想學姜濤買樓畀媽咪 #姜濤

Edan謂出糧後先儲錢,為報答媽咪養育之恩,最想學姜濤買樓送媽咪。
頻接廣告笑認豬籠入水Edan等出糧想學姜濤買樓畀媽咪Edan謂出糧後先儲錢,為報答媽咪養育之恩,最想學姜濤買樓送媽咪。MIRROR成員呂爵安(Edan ...




頻接廣告笑認豬籠入水 Edan等出糧想學姜濤買樓畀媽咪



Edan謂出糧後先儲錢,為報答媽咪養育之恩,最想學姜濤買樓送媽咪。

MIRROR成員呂爵安(Edan)首支個人單曲《E先生 連環不幸事件》MV邀得譚旻萱(Mandy)及林家熙(Locker)拍攝,熱爆網絡,3人齊出席腕錶活動搵真銀。Edan透露已接了6、7個廣告,笑認豬籠入水,加上獲前輩王菀之及李克勤讚賞,打下強心針,預計演唱會再出solo歌。

不過,Edan坦承仍未「出糧」,要等3至6個月不等,若出糧後會儲錢,問到會否如姜濤般睇樓?他笑說:「姜濤梗係得我未到!若賺到錢最想買層樓送給媽咪,她養大我勞苦功高。(預算幾錢?)我唔識計呀!」

談到日前上載「barcode頭」照片笑爆一眾網民,連張敬軒也留言,Edan笑指是有史以來最多Like的一個帖文,平日貼靚仔有型相反而冇人Like。他說:「我問過阿媽及阿妹意見,他們說好樣衰不要po,我堅持己見咋!(真心想入ERROR?)咁又唔使!193依家咁勁,followers多過姜濤喇!我都想同三爺一齊拍米線廣告,我出名有鄉音㗎!」

Edan與Mandy及Locker齊搵真銀。
Edan與Mandy及Locker齊搵真銀。
Mandy指Edan努力工作人又可愛。

Mandy指Edan努力工作人又可愛。



Mandy及Locker直認獲MV帶挈,工作量及曝光率增加。笑問Mandy在現實中揀Edan還是Locker?她說:「我揀Edan,因為他努力工作,為人又可愛,很吸引女生。(你單身?)我有圈外男友,不怕他呷醋,大家都看得開。」Locker否認私有化「試當真女神」Jeannie,笑認沒能力「私有化」,但二人有食飯交流,目前了解中,有發展空間。

Mandy已有圈外男友;Locker稱與「試當真女神」Jeannie有發展空間。

Mandy已有圈外男友;Locker稱與「試當真女神」Jeannie有發展空間。



鍾意就快D Share啦!