掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

張曦雯:拍《白色強人II》拍到喊 張曦雯感激「安哥哥」過招 #張曦雯 #白色強人

藝人張曦雯(Kelly)於內地為無綫劇集《白色強人II》拍攝個多月,日前終於完成拍攝返港,她坦言心情既開心又不捨,完成最後一場戲時,忍不住喊了出來。K ...




藝人張曦雯(Kelly)於內地為無綫劇集《白色強人II》拍攝個多月,日前終於完成拍攝返港,她坦言心情既開心又不捨,完成最後一場戲時,忍不住喊了出來。Kelly接受東網訪問時謂:「因為今次拍第2輯,大家感情都好深厚,尤其是詩詠同安哥哥(郭晉安),安哥哥真係教咗我好多嘢,睇住我成長咁,而成個團隊都好好,大家拍咗咁耐都冇怨言,努力做好件事,今次工作旅程真係好難忘。」


此外,她又指不少內地Fans都有到深圳探班,更買了不少美食及飲品:「真係好多謝佢哋,佢哋仲幫我多謝埋劇組,買埋嘢食畀大家,香港佢哋嚟唔到,今次就喺內地唔同嘅地方嚟探班,真係好有心。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!