掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

馬國明:《白色強人II》煞科!馬國明嘆唔易:拍劇以嚟最深刻一次 #白色強人 #馬國明

藝人馬國明、陳豪、郭晉安、唐詩詠、胡定欣及張曦雯於內地為無綫重頭劇《白色強人II》拍攝外景,經過個多月的隔離及拍攝,大家終於順利完成最後一場戲,既開心 ...




藝人馬國明、陳豪、郭晉安、唐詩詠、胡定欣及張曦雯於內地為無綫重頭劇《白色強人II》拍攝外景,經過個多月的隔離及拍攝,大家終於順利完成最後一場戲,既開心又不捨。於監製羅永賢帶領下,齊齊開香檳及食煞科飯慶祝。馬國明接受東網訪問時坦言今次外景拍攝是入行以來最深刻、難忘的一次。他謂:「真係好難忘,一來因為疫情關係,大家一嚟到就要隔離,感覺好特別,而且我哋成隊Crew有40幾人,過程就好似成個團隊一齊共患難,經歷咗好多嘢咁,我哋拍攝中途都做咗幾次檢測。」他又指拍攝期間都去了4個地方,包括上海及山區:「行程都好緊密,好多謝監製羅永賢,佢一直帶住我哋成班人度過咁多困難,導演、PA佢哋都好好,有乜問題一齊解決,今次好多阻滯,但拍到最後一日都好開心,大家食咗收工飯,好熱鬧,成個團隊感覺好強,希望疫情快啲過去,以後唔使過咁嘅『患難』。」


說到劇中有很多手術室戲,馬國明表示拍手術戲比動作場口更難拍:「一啲都唔容易拍,我夠膽講拍手術室嘅戲比拍動作戲更需時,每一個過程、動作唔可以錯,拍得好仔細,要好多嘢配合。其次我哋有立法會、開世衞會議嘅大場口,上海嗰個禮堂景喺香港係冇可能搵到借嚟拍,真係好靚,成班人開會拍多個角度,全場坐滿晒人要畀反應,一啲都唔容易,好感激整個團隊協力。」


至於唐詩詠出發後就水土不服,不停屙兼皮膚敏感,她謂:「都好嚴重,我第一次咁樣,成塊臉紅晒,起晒粒粒,可能天氣開始轉唔習慣。隔離完啲朋友都有寄啲護膚品嚟打救我,差唔多成個拍攝期我嘅皮膚都係一直Keep住敏感,依家拍完咪冇事囉!次次都係咁㗎!真係要監製幫手,做後期幫我執靚佢! 」


而胡定欣亦指今次行程很豐富,中途去上海又去清遠,更指清遠很值得去。她謂:「雖然我哋來回用咗6個鐘頭車程去嗰度拍一場大班人圍住開會嘅場口,真係好難先搵到嗰個圓形室內景。」劇中她飾演腫瘤科醫生,一個很強的角色,首次穿起醫生袍演醫生的她,表示甚有使命感,說到拍手術戲,她謂:「我第一次拍手術戲,好在現場有專業醫生指導,我哋都問咗好多問題,要喺嗰秒好專業畀做到啲動作,真係唔容易。(有冇手震?)咁又冇,不過馬國明仲辛苦,佢比我仲多手術戲份。」


陳豪就於拍攝期在當地過生日,除了獲劇組為他慶祝外,他最開心是可以百忙之中抽時間於當地出席商演活動,搵真銀之餘更有一大班Fans於現場為他慶祝,大會更特製了一個有「全家福」的Family Cake給他,相當有心。他受訪時坦言今次拍攝都很順利,更感恩這段期間太太陳茵媺幫忙獨力照顧家中小朋友,真的不容易!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!