掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

簡淑兒@少女標本:簡淑兒傳背男友暗撻唐紫睿前度3個月 驚爆已分手證無辜 #唐紫睿 #簡淑兒

有「仙氣女神」之稱的簡淑兒(Jessica)捲入出軌疑雲中,被指與圈外舊愛復合數月後暗撻唐紫睿(Hazel)的前度男友Louis3個月,疑似一腳踏兩船 ...




有「仙氣女神」之稱的簡淑兒(Jessica)捲入出軌疑雲中,被指與圈外舊愛復合數月後暗撻唐紫睿(Hazel)的前度男友Louis 3個月,疑似一腳踏兩船。最近網上流傳幾張一名女子的眼瘀和手瘀相,及一張Louis的上身赤裸相,有指該名女子與Louis拍過拖,不過對方人品差勁,醉酒後會向女友動粗及偷食,該女子又聲稱簡淑兒暗撻Louis。


簡淑兒與圈外男友Marcus拍拖已數年,分手後又再度復合,對於偷食一事,佢話冇同Louis拍過拖,同Marcus亦分咗手,依家單身;之前已經答咗,但依然有呢啲傳聞,覺得好無奈。對於識唔識得Louis?佢表示有見過Hazel帶佢出嚟,但唔熟,更加唔知佢有飲酒習慣。而Hazel其實與Louis已經於2017年分手,當時佢喺網上宣布消息,更用「這個世界上最差的男人」來形容前度。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!