掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

繽Fun專題:王菲主動Add人竟然被拒絕 圈中女神面懵實錄曝光! #女神 #王菲

唔好以為圈中女神問人拎Contact係易過借火,正當個個恨同明星交換聯絡嘅同時,原來都有人唔受「引誘」,收到天后Friendrequest都一樣照拒絕 ...




唔好以為圈中女神問人拎Contact係易過借火,正當個個恨同明星交換聯絡嘅同時,原來都有人唔受「引誘」,收到天后Friend request都一樣照拒絕,男人,果然有原則!


天后王菲嘅微信Account絕對搶手,連藝人想問佢拎Contact都難,不過大陸知名笑匠岳雲鵬就夠晒好彩,早前佢喺大陸綜藝節目《初入職場的我們》中,就自爆佢同王菲有次終於同台,王菲知道岳雲鵬係自己粉絲後,就主動託人傳話,問佢要唔要王菲聯繫方式,點知岳雲鵬一口拒絕:「我覺得聯繫方式不是我們之間的一個橋樑,我就遠遠地看着她。」明嘅,撐你理智追星!


其實唔止佢,范冰冰都試過直頭被Del好友嘅「屈辱」!話說大陸名主持汪涵喺圈中都有一定地位,佢就曾被爆料指唔玩微信,當時佢自爆曾有100多個好友,佢竟然覺得好可怕,決定將冇意義嘅嘢全部Del:「陳坤、范冰冰我都刪掉了!」因為汪涵唔信咁樣就會影響佢同對方嘅友誼:「不會因為彼此之間沒有微信而長期不聯絡,感情變不好。」


憑熱爆劇《三十而已》人氣急升嘅內地女星江疏影,係圈中出名嘅氣質女神,不過女神一樣冇着數,佢曾喺綜藝節目《恕我直言》中,被蔡康永問肯唔肯畀現場男嘉賓、名律師陳秋實加佢微信,江疏影當時豪爽話無問題。面對女神開綠燈,點知陳秋實表示:「我的微信有5000人了,已經滿了,加不了你。」女神?咩嚟㗎?


----------------------------------------
世事如棋局局新,娛圈熱話數之不盡,唔想Out、唔想同班Friend冇話題?就一定要留意繽FUN專題嘅「熱話」喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!