掃呢頁CODE去手機

2021年4月22日 星期四

Angelababy:章子怡加持!Angelababy拍三國古裝劇誓摵「戲屎」之名 #Angelababy #楊穎 #章子怡

Angelababy(楊穎)嘅演技一直備受質疑,雖然有網民話佢天生一個識笑嘅嘴,拍喊戲都好似笑咁,係非戰之罪,不過亦有人話佢演戲冇層次,被指「戲屎」! ...




Angelababy(楊穎)嘅演技一直備受質疑,雖然有網民話佢天生一個識笑嘅嘴,拍喊戲都好似笑咁,係非戰之罪,不過亦有人話佢演戲冇層次,被指「戲屎」!近日內地古裝劇《風起隴西》公布演員名單,除咗陳坤、白宇、聶遠、俞灝明、常遠等實力派演員外,Baby都榜上有名,齊齊拍呢套以三國為背景嘅諜戰大劇,而Baby亦嘅社交網分享官宣海報,並留言:「誰人手中子,扮作弈棋人。在下柳瑩,今日入局。」


然而,Baby喺2020拍嘅時裝劇《摩天大樓》入面,演技有明顯進步,令唔少人刮目相看,就連國際影星章子怡都曾發文:「大家曾經對Angelababy在表演上的質疑可以暫且擱置了,她演的美寶真摰自然,讓我覺得沒飽,她對這個角色的投入與呈現值得肯定,有時不想着怎麼去演反而會更加有魅力。」


今次Baby再挑戰古裝劇不容有失,亦都係佢翻身之作,如果佢演得好,有望完全摵甩「戲屎」之名,成為實力派演員。



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!