掃呢頁CODE去手機

2015年1月7日 星期三

[FACE - 398 - 大專校園] 窮飛龍女徒變演員 「我淨係鍾意做戲!」 MF,




雖然娜美鍾意做戲,不過佢話最想係從商,「拍 YouTube興趣嚟嘅,邊搵到飯食㗎!」

U Spy

窮飛龍女徒變演員 「我淨係鍾意做戲!」

講流行曲二次創作,無人唔識窮飛龍,不過點都估唔到本來跟窮飛龍學填詞嘅中五妹娜美,學學吓竟然變咗做演員。

一個填詞班令娜美變成飛龍嘅愛將,個個星期幫窮飛龍(黃圈)拍片,娜美(右)自己都估唔到,仲形容 YouTube好似「藝員訓練班」幫自己練戲!

佢同 Spy講:「上年跟飛龍學填詞,咁啱有次飛龍拍片要茄喱啡,佢搵我幫手,直至𠵱家每星期一次幫佢一齊拍片做演員,雖然連車馬費都冇,但我又冇所謂,拍得開心咪得囉!雖然只係做網絡演員,估唔到學校啲老師都有追我哋演出,仲問我幾時會出片,有時仲會建議我應該點演,有咩位要改善,有朋友都問我點解唔自己開個人頻道,其實我由始至終都對後期製作冇興趣,我淨係鍾意做戲㗎咋!」

娜美(曾芷婷)

頻道: Smilemiann

學校:聖芳濟各書院 F.5



鍾意就快D Share啦!