掃呢頁CODE去手機

2015年1月7日 星期三

上載索女蜜照惹緋聞 陳山聰:佢係我哥個女 山聰,陳山聰,




上載索女蜜照惹緋聞 陳山聰:佢係我哥個女



其他影片:>>






唔認撻翻版超雲 陳山聰:係我哥個女

陳山聰跟賭王千金何超雲戀情告吹之後,失女、失錢、失事業,連形象都失掉了,慘被譏笑為「四失聰」,陳山聰用了兩年時間,重新振作,跪求返無綫拍劇,又極速減肥,經常跑步健身網上晒腹肌相,最近有報道指陳山聰再重振雄風,成功媾女,在朋友活動上認識了一位貌似前度何超雲的索女,還在社交網上載跟索女的蜜照。



■陳山聰被指的新歡原來是其姪女,實屬一場誤會。



■山聰的姪女被指貌似他的前女友何超雲。互聯網圖片



■何超雲和陳山聰已分手兩年,現時二人都未有着落。資料圖片

「感情等上天安排」

陳山聰昨日接受本報電話訪問時,被問到是否蜜運中,他笑說:「個女仔靚唔靚?唔似我咩?好多謝大家關心,佢係我哥個女,佢唔喺香港住,喺外國留學,所以唔係成日見,我哋成家都笑緊,阿嫂仲問要唔要貼番張大合照,娛樂新聞,唔緊要,大家開心。」姪女被誤會是女友,山聰被問到現在感情生活,他說:「冇呀!做嘢都好忙,不停拍劇,同埋跑步,感情都係等上天安排。」

修心養性陳山聰,除了專心拍劇,還醉心跑步,現在他積極備戰本月的渣打馬拉松,他說:「真係會上癮,𠵱家都隔日去跑,嚟緊會參加渣馬,跑全馬,希望可以比上年成績更好。」陳山聰得以振作,還要得到一班朋友的支持,他表示公餘時間,跟郭政鴻開辦「獅兄弟同學會」跟一班志同道合玩醒獅的朋友聚會搞活動。

採訪:非非



■陳山聰跟一班好友相約四圍去跑步。微博圖片



鍾意就快D Share啦!