掃呢頁CODE去手機

2015年4月30日 星期四

賣股套現搞報紙 周顯 [壹週刊 - 1312 - 財經] M1,



周顯聲稱最近和拍檔炒股贏了幾百萬,便投資搞報紙,並用李嘉誠比喻自己,認為這盤生意應該賺硬錢。

財經坦白講

賣股套現搞報紙 周顯

每逢港股大牛市,都會有人走出來辦財經報。今次的老闆,是周顯。周顯,作家,曾寫過武俠小說《碳六十之劍》,被倪匡盛讚,現為多間傳媒機構的專欄作家,專講股票及財經界秘聞,他出版的《炒股密碼》由○七年至今不斷再版。擅長吹水搵老闆的他,最近聯同三個後生仔創立報刊《六合投資王》,本週四面世,以六合彩、馬經及炒股貼士為主,在港股大時代中分一杯羮。

《六合投資王》創刊找了白韻琹做封面,而周顯自己也親自上陣,到黃大仙廟求籤,整色整水。

最近我同幾個後生仔,黃敬凱、梅偉琛同史丹利,炒股賺咗幾百萬,於是同幾個股東夾份一千萬,諗住搞一份報紙《六合投資王》,六合即係東南西北上下加埋。為咗贏人哋,份報紙除咗六合彩,仲要有馬經、股票貼士、政治社論同副刊。你話我哋同主流報紙或者六合彩報有咩唔同?我哋係走「賭」路線,好多六合彩報都會走私返大陸,但我哋絕對唔會返大陸,因為會講政治,根本返唔到。你話我係黃絲帶定藍絲帶?我覺得無論係左中右,我哋都以香港人利益行先,即係——講錢。

幾時收皮

個個話要搞網媒,做傳統嘅傳媒冇得撈。其實做傳統報紙係有錢賺嘅,你話有邊間網媒有錢賺?冇錯,初初搞份報紙係難啲賺錢,而且我哋搵咗好多「猛人」寫稿,人工高過市價兩成,總成本貴過一般六合彩報五倍,但你問我一千萬可以燒幾耐?我都唔知點答你。我覺得你個問題有啲 insult,不如你問吓李嘉誠,如果長江實業一間樓都賣唔出,可以做幾耐?你咁問就好似問我:「幾耐執笠?你幾時收皮呀?」出嚟搞盤生意應該 positive啲,就算燒晒我哋贏返嚟嘅幾百萬,我都唔會在乎。

不過你要問,我可以講一千萬能夠燒嘅時間係以年計。雖然我諗住做日報,但保守啲一星期出住三日先,用兩張紙做四版,遲啲穩定咗客路,咪出三張、四張紙,變埋做日報囉,而家已經搵到好多廣告啦,不過因為太多專欄作家,根本出唔晒啲稿,所以焗住落兩個細廣告。

一日一隻貼士

周顯(右)為了搶佔六合彩報市場,特別在油塘一間印刷廠旁邊承租辦公室:「人哋印咗我份報紙先,唔怕遲出街影響銷量。」

我啱啱請咗前校對老師孔先生,佢會負責做編輯同校對,計埋我,其他全部係後生仔,咁先貼市。你可以話睇《經濟日報》、《信報》嘅人好有錢,但未必捨得使錢,但睇六合彩、馬經,即係我哋嘅客,係視錢財如糞土嘅人,點會慳嗰七蚊呢?報紙檔而家幾百蚊一份嘅貼士,都仲有人買緊,咁你話有冇市場?其實我已計晒數,初期會印一萬份,點解我咁老定?因為半年前,有一個人自己搞咗份六合彩報,銷量有四千份,我而家全職員工有五位,你估賣得多唔多過佢?

我以前喺一份細報寫社論同專欄,佢哋馬經版好受歡迎,有讀者同我講,就係貪份報紙資料夠少!人哋啲馬經每場貼幾隻馬,即係大包圍啦,你講晒我就每場貼一隻。寫股票都係一樣,有人同我講唔好寫垃圾股俾啲讀者,要推介藍籌股。我話你都傻嘅!啲讀者炒藍籌,唔使日日睇專欄啦,淨係睇財經新聞咪得囉!其他報紙,有三十個專欄,每個專欄貼一兩隻股票,即係你每日要買五十隻股票呀?佢有冇咁多資金呢?點樣吸引佢每日要睇你份報紙,就係貼一隻股票俾佢當日炒。揀股票就好似跑馬咁,一隻九十分,一隻八十分,一隻七十分,我會貼隻九十分,雖然可能八十分贏,但起碼跑前揀九十分贏嘅機會大啲。

搵白姐姐代言

我辦報觀念係,只要講最精嘅,得就得,唔得就唔得。白姐姐有抽獎運,喺六合彩界好出名,我搵咗佢做代言人,每期揀六個冧巴俾大家,你信佢就買我份報紙啦。我兩個月前構思,有朋友支持都有朋友反對,佢哋話邊會有人用七蚊買。喂,「小炒王」梁心欣,舊年十二月中搞雜誌《港股策略王》,初初賣十八蚊,之後減到八蚊,而家咪又加價到十二蚊。所以我未驚過,好多投資者想入股,但唔係有錢就得,你本身盤生意同人脈,係可以幫到報紙落到廣告先有作用。我唔想你一邊揼錢落嚟,一邊又想攞話事權,除非你話投資一億啦吓!

鍾意就快D Share啦!