掃呢頁CODE去手機

2015年4月30日 星期四

拍過五次拖 周嘉儀主播的秘密感情生活 周嘉儀,嘉儀,



拍過五次拖 周嘉儀主播的秘密感情生活



其他影片:>>






拍5次拖 分手狂喊 嘉儀BB的秘密感情生活

前無綫美女主播周嘉儀,稱得上宅男女神, 即使被爆曾跟有婦之夫許方輝有過一段曖昧之情,嘉儀回應是非時如止水般冷靜,但原來百毒不侵的女神背後也有死穴!日前嘉儀接受本報專訪時,大爆她過去五段絕密情史!早前錯愛許方輝更令她吸取教訓,情路跌碰以後,女神惟有繼續靜待其Mr.Right的出現。

撰文:羅慧敏

感情篇:身邊男仔朋友多

記:記者 周:周嘉儀

記:拍過幾多次拖?

周:一隻手數得晒,五次咁上下。

記:你嘅初戀發生喺幾時?

周:係讀大學嘅時候,嗰陣20歲。

記:咁遲先初戀?

周:因為我中學讀女校,都冇乜機會識到外面嘅人,到year 2,都算好遲,拍咗3、4年,係最耐嘅一個。

記:因乜事分手?係咪好傷心?

周:可能累積落嚟,耐咗悶咗定係性格不合,都唔知歸根究柢係乜原因,總知係好傷心!喊到儍咗,因為未試過覺得好慘、天冧落嚟,因為乜嘢都好習慣,每一個禮拜有個生活模式,嗰吓覺得好接受唔到,都傷心咗好耐,成個禮拜都匿埋喺床度喊,同埋我唔食嘢,skip咗好多餐晚飯,嚇死我阿媽,嗰陣唔知點解仲狂游水,一日落去游三次水,覺得游水係好放鬆,可以減到壓。



■周嘉儀深情剖白感情世界,大談過去鮮為人知的戀事。攝影:陳順禎



■周嘉儀與無綫新聞主播許方輝大前年被爆關係曖昧,二人立即被公司雪藏。



■上月結束11年的主播生涯,周嘉儀現已轉職證券公司女強人。

記:之後幾段感情都好平淡?除咗同已婚無綫新聞主播許方輝嘅一段情……

周:唔……唔……唔好講過咗去都唔想影響到其他人。人生當中發生咁多事,每樣嘢都總有學到嘢、有得着嘅地方。

記:算唔算係一個教訓?

周:都係嘅,當時我屋企人同埋一啲愛錫我嘅朋友,喺我人生最低潮時畀到好多support我,呢啲朋友真係刻骨銘心,亦都學識點樣喺低潮嘅時候幫自己搵出路,呢樣好緊要,一味頹落去都冇用,只會越嚟越沉,你要諗吓之後條路點行,嗰吓我真係咁多年嚟,真真正正諗吓自己條路點行,因為之前樣樣嘢太stable,一個comfort zone裏面,嗰次係我人生轉捩點,諗多咗將來係點。

記:咁要多謝許方輝?

周:人哋嘅嘢唔講啦,多謝身邊嘅人,尤其係嗰段時間。

記:現時多人追求?

周:我身邊男仔朋友都多,但真係追就唔多覺,可能我個人都男仔頭,啲人成日話我講嘢冇尾音,啱傾嘅有,出嚟食吓飯嘅都會有,但朋友囉,追嘅就唔係太多。我又唔係話好急,因為工作各樣都好忙,拍拖都會開心、好sweet嘅,但係冇都唔會特別care,順其自然。

記:有冇驚過自己會嫁唔出?

周:冇話特別怕嘅,如果真係嫁唔出都冇辦法,自己就冇特別諗幾多歲嫁。我都信緣份嘅,如果佢要嚟,會感覺到,都係隨緣,平常心,唔會強求咁多,可能20幾歲好恨拍拖,但過咗嗰個階段。

記:咁你有乜擇偶條件?

周:相處到、溝通到係最緊要,出面好多話有筍盤,但係唔夾已經冇意思,樣樣好都冇用。孝順嘅男仔我會加分,我會睇佢點同我家人相處,佢喺你面前一定表現對你最好一面。除咗孝順,都要心地好、有愛心,smart啲嘅男仔我都鍾意,唔係要口甜舌滑好識冧女仔,佢會喺我人生上、生活上、工作上畀到意見我,我都係需要一啲guidance嘅人。

化妝:Christy Lam

髮型:Philip Lee @ La Biosthetique

服裝提供:SEQUOIA

鍾意就快D Share啦!