掃呢頁CODE去手機

2015年5月27日 星期三

Mandy水中分娩 極速同洗米華抱B出院 洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,





其他影片:>>






英國王妃凱特生完BB之後,只係半日左右時間就出院。

Mandy亦都唔弱,由作動到出院,全個過程真係一日左右就同B女出院,真係羨慕死一眾準媽咪! Mandy今次用水中分娩,呢個方法係外國有唔少媽咪都鐘意用,一來縮短生產時間,二來孕婦又可以迅速復原。Mandy由入院到出院都係用咗一日左右時間,就可以係20號傍晚時份出院,加上有做開運動,生完一啲浮腫都冇,只係比之前肥咗少少,仲健步如飛。

話哂坐月唔好吹風,依家係倫敦都仲係涼涼地,鬼妹仔嘅Mandy一於懶理,低胸加件褸就咁行出嚟。洗米華就小心咁呵住佢個寶貝B女,呢個慈父Look真係非常罕見! Mandy負責擺好啲行李,洗米華就呵實自己個寶貝女。唔好睇Mandy陀B女個時個肚細到好似冇咁,《壹》仔就咁睇B女個SIZE,估計都有6磅半以上。

洗米華咁細心搞好B女嘅座位,就算連上車嘅時間都一樣,Mandy坐前面,洗米華呢個廿四孝老豆就呵住B女,成個身都挨住阿B。哇! 真係明白咩叫如珠如寶啦!
鍾意就快D Share啦!