掃呢頁CODE去手機

2015年5月27日 星期三

蔡卓妍暗讚陳偉霆靚仔:大家有眼睇! 蔡卓妍,陳偉霆,阿Sa,



蔡卓妍妙答暗讚男友陳偉霆,這個女友真不錯!

next 1/1 pre

蔡卓妍拍攝Twins 15周年花絮,請來多位法國靚仔Model,令身邊同事都着迷。

next 1/1 pre

反而蔡卓妍就覺得OK,似乎心目中靚仔的第一位是留給男友。

next 1/1 pre

蔡卓妍出席活動,心情輕鬆。

next 1/1 pre

做訪問時,笑容燦爛。

next 1/1 pre

笑得幾甜。

next 1/1 pre
next 1/1 pre

蔡卓妍講起上身向T.O.P集郵,即面有尷尬之色。

next 1/1 pre

最後都係有合照。(資料圖片)

next 1/1 pre

王陽明與未婚妻蔡詩芸將在外國舉行婚禮。

next 1/1 pre

蔡卓妍出席活動時,透露現正忙着錄歌排舞,以及拍攝Twins 15周年花絮:「啱啱拍咗個花絮,公司搵咗個好靚仔嘅法國男model,我哋啲化妝師、髮型師見到流晒口水,佢仲要識講少少廣東話。(你有無流口水?)ok啦,做嘢啫,佢哋話如果成日開工有呢啲福利就好。(你眼中係咪陳偉霆最靚仔?)我唔回應。(唔想佢得戚?)呢啲大家有眼睇。(你會唔會『目及』仔?)我『目及』嚟『目及』去都係嗰啲,好少識到新嘅朋友。(見靚仔會唔會望多兩眼?)好少遇到。(今晚有宋承憲)我鍾意李敏鎬同T.O.P,『目及』下啦,無嘢嘅,『目及』下之嘛。」

她又自爆之前曾巧遇T.O.P:「之前去AMFAR Ball見到T.O.P,都掙扎咗好耐同唔同佢影相,自己做呢行都明,唔想打擾佢,佢當時食緊飯,但係身邊嘅朋友係咁叫我去,又話陪我,連我助手都同佢影埋,特登激我,最後我都係影咗,好尷尬同好害羞。我最想見到尊尼特普,由細到大都勁鍾意佢,福山雅治都幾好。」

另外,近日求婚成功的台灣男神王陽明,則大晒肉麻表示喜歡未婚妻蔡詩芸的一切,並謂婚禮會在外國舉行。

鍾意就快D Share啦!