掃呢頁CODE去手機

2015年5月27日 星期三

蠍子王拯救 震散加州 [FACE - 418 - 外地娛樂]



《加州大地震》

上映日期: 6月 4日

由蠍子王狄維莊遜瞓身主演的《加州大地震》,耗資 7.8億港元炮製災難特效,還以 3D製作,所以畫面逼真到得人驚。令觀眾在戲院觀看地動山搖場面更加震撼。

西區

蠍子王拯救 震散加州

上月尼泊爾發生 7.8級大地震,奪去接近 1萬人生命。天災有幾得人驚,唔使講都知,但荷里活每年均推出不少災難片。繼《明日之後》、《 2012末日預言》、《海嘯奇蹟》後,今年再推出《加州大地震》( San Andreas)嚇吓你。

由「蠍子王」狄維莊遜主演的《加州大地震》,講述狄維莊遜帶住前妻逃離洛杉磯地震現場,四出尋找失散囡囡的驚險故事。片中狄維莊遜親身上陣,以不死之身上演多場亡命救人場面。由於電影公司耗資 7.8億港元炮製災難特效,因此《加》片被譽為今夏最強特技電影。

災難片《加州大地震》講述美國西岸的聖安德烈斷層在加州引發 9級大地震。地震過後救援直昇機師狄維莊遜,聯同前妻一起由洛杉磯,逃去三藩市拯救獨生女兒,期間衝破重重難關的故事。

名監製 Beau Flynn(左一)早於《地心探險記:世外秘島》已跟狄維莊遜合作過, Beau因為欣賞狄維莊遜夠博唔錫身,所以籌拍《加州大地震》時,第一時間搵狄維莊遜做主角。

1.災難片講求製作,今次《加州大地震》有乜幕後班底?

荷里活大電影公司華納出品的《加州大地震》,耗資 1億美元(約 7.8億港元)製作。災難片一向講求製作,今次就搵來炮製《地心探險記:世外秘島》的 Beau Flynn做監製,聯合經典災難片《明日之後》的美術總監負責美術創作,再加《復仇者聯盟》的特效監督炮製全片 CG效果,呢個鐵三角幕後陣容咁強勁,唔怪得《加》片被推舉為 2015十大必睇猛片之一。

《加》片的地震雖在美國發生,但大部份場景都在澳洲拍攝。據知狄維莊遜在澳洲拍直昇機墜落懸崖場面期間,被大風吹到差啲撞崖,險些喪命。

2.男主角狄維莊遜拍《加》片差啲冇命?

大隻佬狄維莊遜從影以來,差不多每部戲都上演動作場面,不過狄維莊遜強調《加州大地震》是他一生中最多危險動作場面的電影。話說其中講他駕駛的直昇機失事吊在山隙中的一幕,就在他被吊在 300呎高的懸崖時,天空突然刮大風,把狄維吹到在空中盤旋,好彩工作人員見狀,即時將他放到地面,如果狄維被風吹到撞埋懸崖石角的話,肯定隨時喪命。

片中,三藩市的金門橋被地震引發的海嘯摧毀,畫面雖然誇張,但專家指出未來 30年,加州有機會發生 8級大地震,繼而引發海嘯滅城。

3.據專家預測,加州於未來 30年將發生 8級大地震?

去年 8月美國三藩市曾發生 6級地震,造成 87人受傷。據美國地質研究所分析,位於聖安德烈斯( San Andreas)斷層的加州,在未來 30年內,發生 8級以上大地震的風險大幅攀升,由之前的 4.7%升至 7%,大災難隨時降臨。

鍾意就快D Share啦!