掃呢頁CODE去手機

2015年8月27日 星期四

爛醉遇查牌 差佬寸爆孫耀威陳美詩 [壹週刊 - 1329] 孫耀威,陳美詩,M1,



轉場

夜晚十一時多, Eric與 Macy轉場落 PLAY玩,賀朋友生日。

探熱針

爛醉遇查牌 差佬寸爆孫耀威陳美詩

上週六( 22/8)晚,孫耀威與女友 Macy(陳美詩)同吳雨霏兩公婆食完飯,再踩落 PLAY出席朋友的生日派對,連走兩場結果醉爆,仲要撞啱差人查牌又冇帶身份證,孫耀威被差佬寸爆,超尷。

醉住轉場

早年搞過酒吧夜店生意的孫耀威,自從○八年與陳美詩一齊後,幾乎絕跡夜場,拍拖七年,二人感情穩定, Macy不再續約無綫,亦隨男友中港台周圍飛,做孫耀威生意上的左右手。

上週六晚,新婚的吳雨霏,在中環 the 50's餐廳酒廊請唱片公司同事食飯,孫耀威與 Macy、 MR.、關楚耀和藍奕邦等也是座上客。飯後眾人在餐廳暢飲夾 band,非常盡興;飲了不少的孫耀威十一點幾與 Macy離開時,已有醉意。

第一場

Eric同 Macy齊齊出席吳雨霏與老公 Brian宴請的飯局,當時 Eric已有醉意。

查牌

玩到興起,差佬忽然踩場查牌, Eric同 Macy冇帶身份證,加上身邊友人口多多,搞到 Eric被差佬即場寸爆。

冇帶身份證

二人由擺花街轉場到 PLAY出席朋友生日 P,玩到凌晨兩點左右,差人查牌!

已爆醉的孫耀威扮清醒,坐定定準備摷身份證,但他和 Macy摷完一輪,才醒起自己原來都冇帶身份證,唯有向差人自首:「阿 sir,冇帶身份證,留咗喺車度。」孫耀威說。

「唔使身份證,我都知你係邊個。」差人一講完,孫耀威身邊的朋友忍唔住爆笑,見班差人口黑面黑,他即示意友人靜少少,結果又被阿 sir寸:「面係人哋俾,架係自己丟,唔好再嘈!」

硬食!但衰在自己冇帶身份證,孫耀威冇 say任踩!

醉住扮醒

去到 PLAY時,已經 high咗的孫耀威要 Macy扶住入場,坐埋枱友人圍住介紹認識新朋友,半醉的他即撐住扮清醒,笑晒吹水。

醉到企唔穩

香檳杯杯清!幾杯落肚後,原本隨住音樂郁的孫耀威突然腳仔軟,企唔穩仆落梳化, Macy拉都拉唔切,身旁友人即幫手,扶他返埋 VIP區。

Macy呵番

掃背

孫耀威醉到趴喺枱, Macy溫柔掃背。

攬住

Macy攬住男友,當細路咁呵。

傻笑

醉晒的孫耀威突然舉起勝利手勢, Macy齊齊配合,好搞笑。

胸壓

見男友忽然企起身想行, Macy出絕招胸壓加環抱,孫耀威冧到定晒,任壓。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!