掃呢頁CODE去手機

2015年10月29日 星期四

唔怕 dirty 王賢誌鬍鬚仔一叉共用 [壹週刊 - 1338] 王賢誌,M1,



香檳送 Parma Ham呢啲咁簡單嘅飲食知識,點會難到富二代王賢誌。

同你吟一吟

唔怕 dirty 王賢誌鬍鬚仔一叉共用

世界得兩種人,唔係男就女,同性戀又如何!不過,就算自己夠薑認,但身邊例如家人介意俾壓力,就要做衰仔,好似王賢誌咁,明明認咗都笠水話誤會。

同居多年,王賢誌同鬍鬚仔密友經常孖咇出現公眾場合,早排仲陪埋佢去 ifc「出分」。未夠鐘,兩個坐低餐廳 hea住等,王賢誌 order份 Parma Ham& Melon配 Champange,食同飲夾晒,好識歎!

但主題係王賢誌同男友一份餐具兩份用,大家都唔介意食對方口水尾, Yum!

王賢誌食完放低叉,男友諗都唔諗,就攞起照用。

王賢誌身邊,永遠係男人幫!同呢位二撇雞男友更一齊多年,感情穩定到一度話想結婚。

夠鐘去 function,男友自己坐喺餐廳篤住手機呆等。

撰文:八珍

鍾意就快D Share啦!