掃呢頁CODE去手機

2016年1月27日 星期三

張家輝去巴西拍外景玩宵禁 __,家輝,張家輝,

張家輝將會去巴西拍攝外景。next1/1pre張家輝擔心巴西嘅治安問題。next1/1pre張家輝為免太太擔心,唔會去夜場。next1/1pre認真拍攝。next1/1pre張繼聰笑言自己好似做咗脫星。next1/1pre張繼聰唔想再脫呀!next1/1pre「影帝」張家輝、張繼聰與盧海鵬等日前到牛頭角一座商業大廈為《使徒行者》電影版開工,拍攝一場在會議室開會戲份。雖然只是文戲,但家輝每次停機也會 ...


張家輝將會去巴西拍攝外景。

next 1/1 pre

張家輝擔心巴西嘅治安問題。

next 1/1 pre

張家輝為免太太擔心,唔會去夜場。

next 1/1 pre

認真拍攝。

next 1/1 pre

張繼聰笑言自己好似做咗脫星。

next 1/1 pre

張繼聰唔想再脫呀!

next 1/1 pre

「影帝」張家輝、張繼聰與盧海鵬等日前到牛頭角一座商業大廈為《使徒行者》電影版開工,拍攝一場在會議室開會戲份。雖然只是文戲,但家輝每次停機也會看重播了解演出,十分專業。他表示今次拍得非常順利、舒服,因導演文偉鴻具經驗兼安排得好,動作場面亦已開始拍攝,剛剛便拍攝一場重型槍戰,效果也很可觀。

與阿佘首度合作

講到《使》片將到巴西拍攝外景,家輝透露預定年初四出發,故趁農曆新年假期到長輩屋企拜年:「希望今次去巴西可以拍到一啲香港電影好少見嘅景,預咗要長途跋涉同面對當地嘅治安問題。(太太關詠荷擔唔擔心?)佢好似冇提過呢樣嘢!其實我都唔係太擔心,出去拍戲閒閒哋一百幾廿人一齊,只要自己檢點唔去夜場,去買嘢又一大班人一齊,相信問題唔大。」

今次與曾多次拍檔的古天樂再度合作,家輝笑言有晒默契拍得順暢,相反與佘詩曼則是首次合作:「戲裏面同阿佘對手戲唔多,本來有一場但係落雨未拍到。同阿佘可以話第一次合作,喺無綫都未一齊拍劇,不過呢啲係老一派嚟,離開佢先入嚟。」

張繼聰又要剝衫

至於客串演出的張繼聰對繼《陀地驅魔人》後再與張家輝合作,大表興奮:「只係有少少對手戲,同佢少啲戲好,太多戲對住家輝我會標汗。」他笑言若家輝再做導演又用得着自己時,必定即刻舉手報名,又透露農曆新年前會開拍新劇,劇中再次除衫騷肌,故新年時不敢放肆食蘿白糕與盆菜,希望只此一場:「為呢場戲我又要過食烚雞、烚菜嘅日子,好似做咗脫星之後,好難洗甩脫星嘅角色咁,陰影揮之不去!」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!