掃呢頁CODE去手機

2016年1月27日 星期三

捱十年掃勻組合獎  Supper Moment:離成功仲好遠 [FACE - 453] __,MF,

Supper Moment今年攞晒獎,但4位覺得同成功仲爭好遠,Sunny:「我哋最希望走tour,呢刻仲爭好遠。」爆Like王捱十年掃勻組合獎 SupperMoment:離成功仲好遠成立了10年的SupperMoment喺剛過的頒獎禮上掃了不少組合金獎,人哋話「巧威威」,但主音陳仕燊Sunny覺得同成功仲爭好遠,他說:「攞獎當然開心,但我哋目標唔係放喺攞獎,而係希望走到tour,𠵱家我哋仲未掂! ...


Supper M oment今年攞晒獎,但 4位覺得同成功仲爭好遠, Sunny:「我哋最希望走 tour,呢刻仲爭好遠。」

爆 Like王

捱十年掃勻組合獎  Supper Moment:離成功仲好遠

成立了 10年的 Supper Moment喺剛過的頒獎禮上掃了不少組合金獎,人哋話「巧威威」,但主音陳仕燊 Sunny覺得同成功仲爭好遠,他說:「攞獎當然開心,但我哋目標唔係放喺攞獎,而係希望走到 tour,𠵱家我哋仲未掂!距離仲有好遠。」

香港樂壇即係娛樂圈, Supper Moment自言唔識玩, Sunny:「音樂先係我哋重點,甚至乎大家可以唔使認得我哋 4個嗰樣,淨係聽我哋啲歌就得,呢樣緊要過所謂嘅曝光率。」

F:《 FACE》  S: Supper Moment

F:攞咗叱咤同港台樂隊組合金獎,有冇覺得終於成功?

新碟《 The Moment》上週六( 23日)推出,以一張全家福合照作為封面, Sunny:「一直都想有張幫過 Supper Moment嘅所有人嚟張大合照。好啱呢隻碟嘅意念 the moment。」

S:站喺我哋 4個眼中,其實我哋唔算係好成功,我哋希望走到 tour,將自己音樂帶到世界唔同地方,但𠵱家真係仲未搞得掂,我哋認為距離仲有好遠。獎項當然對我哋有幫助,但我哋目標唔係放呢度。譬如話觸執毛、 KING LY CHEE,佢哋去到歐洲巡迴演唱,成功過我哋好多。

我諗我哋𠵱家生活到嘅,去到好富貴真係未係,仲有好遠距離,我哋唔使冇飯開囉,過咗戶口零蚊嗰個階段,俾到家用啦,我哋 4個都試過零蚊,但亦都慶幸有呢個時間,會令你知道點生活,人越餓,就越會有動力,知道點做好一件事。

F: Supper Moment好似唔想貼近娛樂版?

S:我哋冇刻意去避,但我哋唔係好識答問題,因為我哋講嚟講去都係音樂,答案真係好悶,慢慢就好似越嚟越少娛樂版記者問咁,其實都係答問題啫,反而重點係我哋嘅音樂,甚至乎大家可以唔使認得我哋 4個嗰樣,淨係聽我哋啲歌就得,呢樣緊要過所謂嘅曝光率,而曝光率就係講緊係音樂曝光率,唔係以我哋面口去曝光。

F:會唔會特登出國語歌攻大陸市場?

Supper  Moment今年喺叱咤攞咗叱咤樂壇組合(金獎),叱咤樂壇我最喜愛的組合,港台又攞埋全年最佳樂隊/組合獎(金獎),入行 10年,今年算係豐收。

S:其實我哋由第一隻碟都有寫國語歌,但絕對唔係要迎合市場,因為寫第一句已經係國語,或者嗰輪聽得多蔡健雅啫!我哋嘅語言能力最好都係廣東話,我想表達自己嘅感受,當然會揀呢個語言啦,上年去過台灣工作,因為當地有公司好欣賞我哋〈無盡〉呢首歌,佢哋好多聽〈無盡〉都會喊,咁即係證明廣東話冇問題, BIGBANG嚟香港唔會唱廣東話㗎嘛!

F: MR.曾經因為參加維穩騷被插,如果有單位揾你哋會點做?

S:如果一啲自己覺得都有問題嘅嘢,咁我哋當然唔會做太有政治立場嘅騷我哋都唔會去做,而且我覺得太多資訊都喺唔同渠道得到,係需要思考同消化。我哋鼓吹緊獨立思考,事件唔係咁單一,可以軒然大波,我哋有時都會懷疑自己咁睇啱唔啱?我哋 4個唔係政治專家,所以我哋唔想用我哋政治觀,影響咗聽我哋嘅歌嘅人。

F:如果梁振英走埋嚟合照,你哋會點做?

S:我覺得問題唔在於影相,影相係冇問題,即係如果有個人隻腳係臭到離遠都聞到,佢埋嚟影相都避啦,嗰件事(同家強合照)問題在於公關手法,我自己睇唔係一件好大嘅事,其實係娛樂新聞嚟啫。

F:點睇「洗腦歌」或者 K歌?

Supper Moment少接觸娛樂版,但粉絲郤非常多,每次出騷都有大班死忠粉絲。

S:其實我哋啲歌都可以喺卡拉 OK唱㗎,好多人認為好「 K」嘅歌,其實入面嘅編曲都係好勁㗎,好似 Cookies嗰首〈心急人上〉,呢首歌嘅音樂底,其實超級難,我哋做樂手,其實都彈唔番,或者打鼓打唔到出嚟,但外界人可能覺呢首係兒歌或者舞曲咁。又或者好多人鬧啲人歌手上《我是歌手》玩颷高音,我哋唔會參加,但反而會好欣賞佢哋製作要 full band演出,希望樂迷可以透徹啲,唔好成日只睇到大家討論嗰一點,而將所有嘢完全忽略。

攝影:林迅景


鍾意就快D Share啦!