掃呢頁CODE去手機

2016年5月19日 星期四

被誤以為係Baby老竇 曉明哥哥變叔叔 __,明哥,黃曉明,曉明,Angelababy,Baby,黃耀明,黄耀明,

曉明雖然大Baby12年,但外表上都睇唔出嘅。童言無忌,唔好嬲。有大陸網友喺微博留言,話有朋友嘅五歲囝囝見到黃曉明嘅海報時,好激動咁指住話:「媽媽!我認識他!他是Angelababy的爸爸!參加過跑男(《奔跑吧兄弟》)的!」唔知點解段微博,曉明都睇到,佢仲轉發咗同留咗三個「拜拜」嘅表情。有網友就話曉明表情符號係表示委屈。依啲咁搞笑嘅事,當然有唔少網民走出嚟食花生喇!有人就留言話:「亂講!明明就是黃 ...


曉明雖然大Baby 12年,但外表上都睇唔出嘅。童言無忌,唔好嬲。

有大陸網友喺微博留言,話有朋友嘅五歲囝囝見到黃曉明嘅海報時,好激動咁指住話:「媽媽!我認識他!他是Angelababy的爸爸!參加過跑男(《奔跑吧兄弟》)的!」唔知點解段微博,曉明都睇到,佢仲轉發咗同留咗三個「拜拜」嘅表情。有網友就話曉明表情符號係表示委屈。

依啲咁搞笑嘅事,當然有唔少網民走出嚟食花生喇!有人就留言話:「亂講!明明就是黃曉明叔叔」,又有人話「黃教主內心是拒絕的」,不過都有網民安慰佢話:「你對她像爸爸般的疼愛,連小孩子都有所耳聞了」。

曉明嘅反應係「拜拜」,唔知Baby睇到又會有咩反應呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!