掃呢頁CODE去手機

2014年4月2日 星期三

[FACE 358] 女神眼淚 科大講 talk挖抑鬱史 鍾嘉欣:晚晚返屋企喊 鍾嘉欣,MF,




擴胸紓壓

鍾嘉欣表示自己大壓力時,會瞇埋眼張開手再擴胸,然後大叫:「我得嘅!」咁就可以紓緩壓力兼增加自信?

真面目

女神眼淚 科大講 talk挖抑鬱史 鍾嘉欣:晚晚返屋企喊

鍾嘉欣貴為無綫當家花旦兼高登神級 BB,上週三( 26日)忽然空降科技大學講 talk,成班科大仔晨早霸定位等睇嘉欣 BB風采。

大學生支持,嘉欣 BB亦冇 hea,為咗鼓勵學生唔好輕易放棄,曾患上抑鬱症的鍾嘉欣,仲不惜自挖入行時因壓力太大而晚晚爆喊。嘉欣 BB用心良苦,可惜班 U仔竟然話:「唔記得佢講乜喇,佢太靚掛住望住佢!」嘥氣!

曾承認患過抑鬱症的鍾嘉欣,剛拍完新劇《大藥坊》,趁空檔便應科技大學理學院邀請,上週三( 26日)到科大出席一名為「鍾嘉欣演藝漫談」的講座,過百科大學生亦聞風而至,未開場已坐滿人。

當騷做

嘉欣做慣登台騷,講完 talk都慣咗手勢同班學生握手,實行當騷咁做。

隔玻璃𥄫

講座當日 16:15開始,未夠 4點就坐滿人,大批 U仔隔住玻璃都要睇嘉欣 BB,堅係有市場。

壓力大

04年選完華姐奪冠後,便極速被派到《皆大歡喜》中飾演「洪白嵐」一角,亦令她壓力倍增。

表現好

在《點》劇中,鍾嘉欣自言是表現最好,劇中很多場面都係佢自己設計。

拍陳豪最開心

去年播出的《度身訂造旅行團》,鍾嘉欣一見父母出現就忍不住爆喊。

講座期間,嘉欣 BB同大學生分享入行經歷,透露拍《點解阿 Sir係阿 Sir》時最開心,因為可以「同陳豪一齊度對白,覺得自己表現最好!」;她更為鼓勵學生唔好輕言放棄,不惜再自爆入行時已頂唔順壓力而晚晚爆喊,「選完華姐拍《皆大歡喜》,乜都唔識好大壓力,又唔敢同人講,更加唔敢同身邊人傾,所以嗰陣一返到屋企就喊。」

嘉欣 BB冇 hea講,成個 talk更講足一個鐘,講完又同班學生合照兼握手,交足功課,可惜班大學生卻似乎當耳邊風,記者問佢哋覺得嘉欣 BB講 talk邊部分最有用,班 U仔竟然話:「唔記得喇,佢太靚掛住望佢!」激死!

多搵電影人

大學搞 talk最忌冇人聽,既然大專生愛睇明星,所以好多學會都會請明星講 talk,不過搵電視台花旦,鍾嘉欣可說罕有;反而電影人講 talk例子就好多,除早前《金雞 sss》吳君如到港大外(如圖),之前連梁朝偉、陳可辛和《狂舞派》導演黃修平等都試過去大學講 talk,場場例必爆滿。



鍾意就快D Share啦!