掃呢頁CODE去手機

2014年4月2日 星期三

[FACE 358] 馬到功成 陳瀅 MF,




Beauty Hunt

馬到功成 陳瀅

有人百般努力恨入行,有人行行嚇街都「撞正」被發掘,好似在加拿大長大嘅陳瀅( Jeannie),正是在大學期間嚟香港交流時,喺街被星探「相中」入行。

24歲 Jeannie拍過不少廣告,同李治廷合作拍隱形眼鏡廣告令人印象深刻,廣告出街後,曝光率多咗,帶挈殺入影壇,拍過《寒戰》、《在一起》、《迷離夜》等電影、在剛上畫的《盜馬記》中亦有份演出,早前再拍埋無綫劇集《女人俱樂部》,飾演陳慧珊少女版,唔使入戲院都睇到佢。

Jeannie自小在加拿大長大,大學期間來香港參加交流生計劃被模特兒公司星探相中入行,代表作係同李治廷合作拍隱形眼鏡廣告,「我同李治廷係冇任何對話,每次都係我同佢 say hi,佢就點頭回應,自己都未試過對住同一個男仔講超過 10次 hi,諗起都覺得好好笑。」

廣告出街曝光多咗, Jeannie有機會拍電影《寒戰》,自言諗起仍覺自己幼嫩:「第一次拍戲,完全唔知發生咩事, roll機嗰陣,連氣都唔敢唞,企定定,眼都唔眨,最後搞到要導演出聲叫我放鬆啲。加上事前又冇任何準備工夫,對住鏡頭,自己都好驚,拍完效果真係麻麻!」

Jeannie(右一)在《女人俱樂部》中做陳慧珊少女版, 7個女仔圍埋嘈到要導演喊停。

Jeannie於新戲《盜馬記》中,第三次同影帝梁家輝合作,戲中仲做埋梁家輝乖女,學唔少嘢!

第一次畀咗黃宗澤

工作愈多, Jeannie愈明白有需要改善演技,否則好易被淘汰,「拍《在一起》時,我做 Bosco其中一個女朋友,有一幕佢要一巴打落我度,我由細到大都冇俾人打過,寶貴嘅第一次就咁畀咗佢,而且部戲由頭到尾都要喊,自己靠曬眼藥水,其他人喊就唔使眼藥水,表情又好過我。所以我暑假去咗北京電影學院上培訓班,學點用聲音去演戲,點去分晰同準備劇本。」進修完演技, Jeannie再接拍了《迷離夜》和剛上畫的《盜馬記》,早前仲撈埋劇集《女人俱樂部》,飾演陳慧珊少女版,她笑說:「我哋少女組有 7位成員,開工到收工都係圍埋一堆,咩都傾足一餐,搞到導演同化妝都嫌我哋太嘈。」可以連環接戲又拍埋戲入屋, Jeannie便說:「我𠵱家所有生活費都係自己賺,我好鍾意拍戲,只想拍多啲戲!」

Jeannie和李治廷拍攝隱形眼鏡廣告最為人熟悉,不過就同 Aarif冇任何對白,有啲美中不足囉!

陳瀅  Jeannie Profile

年齡: 22歲

身高: 168cm

Instagram: MISSJINI(粉絲人數 15000人)

微博: Jeannie陳瀅(粉絲人數 58041人)



鍾意就快D Share啦!