網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月17日 星期三

53歲庾澄慶現心悸胸悶 急入院接受心導管手術 庾澄慶,BKD_S,




【前妻再嫁】53歲庾澄慶心悸胸悶 突入院今晨施手術

2014-09-16 13:57:00



哈林名字今名列榮總醫院開刀名單之上(右圖,台灣蘋果日報圖片)

這邊廂伊能靜高高興興宣佈同秦昊一段姊弟戀開花結果,求婚成功,婚期暫定為明年二月(新聞連結: http://bit.ly/ZnDHbr );但另一邊廂今日卻傳出伊能靜嘅53歲前夫庾澄慶(哈林)噚日因為胸悶心悸,被送往台北榮總醫院診治。經理人回應指「只是例行性健康檢查」,但也有消息指哈林今早已完成心導管手術,目前正在靜養。

哈林一向熱愛運動,冇耐之前更挑戰三項鐵人賽,健康情況一向冇乜大問題,亦未有家族病史,故即使現胸悶心悸等症狀已有約半年,但因病況輕微,故哈林未有特別留意,直至近來症狀頻率突增,故決定到榮總醫院檢查,及後更傳出已接受心導管手術。

據哈林友人透露,哈林平常壓力大,又容易「諗多咗」,有乜嘢事都係自己攬晒上身,又唔鍾意同人傾訴,長年纍月惡性循環,未知是否因此致心臟出毛病。至於伊能靜微博就暫未有提及前夫病情。



哈林對上一次更新微博,已是本月9號。





為綵排個唱,壓力太大,搞到咁樣…



哈林一向熱愛運動,早前更參加三項鐵人賽,身體健康,想不到今次出事是心臟。





前妻伊能靜高調宣佈再婚,更不避嫌與細佢十年嘅未婚夫秦昊於微博晒幸福。



昨晚伊能靜更新微博,只輕描淡寫謂紀錄生活點滴,未提及前夫病情。



鍾意就快D Share啦!