網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月17日 星期三

[FACE 382] 狂舞派 迷幻中秋  Jeana high磨林孝信 Jeana,MF,




失控

中秋節當晚 Jeana愈跳愈 high,不時昂頭兼 fing晒手,配合晒現場迷幻氣氛。

真面目

狂舞派 迷幻中秋  Jeana high磨林孝信

落得 party玩,通常都係一班仔𥄫到有索女,就開始瘋狂出擊,撩女溝飲酒博有下文是眾所周知基本玩法。







後「 un」

其實當晚現場未算人貼人,但係 Jeana就不停貼實林孝信係咁跳,好在林孝信夠定力!

齊抽

喺林公子身邊跳咗成晚,終於得到林孝信俾咗支應該係煙仔嘅物體同 Jeana兩份抽, Jeana週一( 15日)仲死撐話冇食煙!

不過凡事有例外,如果你天生似陳冠希咁靚仔,或者係億萬富二代,咁就好大機會掉轉頭俾女溝。好似上星期一晚中秋佳節, 25歲 Jeana(何佩瑜)去咗西九 W酒店個「 White Party」玩,開頭唔太雀躍又顯得悶悶哋嘅 Jeana,一見到何傲兒都溝唔到嘅鱷魚恤主席林建名個仔林孝信,即時醒晒,不斷喺林公子身邊起勢跳,又不時借機同林公子咬耳仔,仲同林孝信一支煙兩份吸添,實行出盡全力希望釣到林公子歡心。

Jeana使出真功夫,不過林公子亦係見慣世面大師傅,最終林孝信都冇俾 Jeana電到,反而係 Jeana high過籠飲到醉咗要公司同事扶走。本刊週一( 15日)本刊致電 Jeana,「嗰晚醉醉哋唔記得同佢(林孝信)做過乜嘢啦,好似打吓招呼吹吓水咁囉!(你哋一支煙兩份食喎?)哈哈,我記得我冇喺 in door食煙喎!我同林孝信識咗幾年喇,大家異性緣都咁好,如果有嘢一早發展咗」

身為最 like同𡃁妹交朋友嘅林建名的細仔, 25歲林孝信有錢之餘仲算幾靚仔,難怪 Jeana會𥄫中。

林孝信亦被何傲兒睇中過,何傲兒為親近林公子不惜向林建名獻殷勤,搞到林建名表錯情。

同場加演:何超盈上枱跳

Jeana夜蒲釣富二代,而本身已經係富二代嘅何超盈亦一樣玩得投入,仲上埋枱跳先夠 high,最難得係佢玩到凌晨 4點,走時仲好精神,抵讚㗎!



鍾意就快D Share啦!