網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月17日 星期三

Ella抹淚自爆右邊面癱 Ella,官恩娜,




官恩娜(Ella)憑靚樣及甜笑深得宅男歡心,靠樣搵食的她昨日出席活動時,罕有地零笑容兼滿懷心事,更喊晒口自爆右邊面癱!Ella除面腫腫兼發不到音外,夜晚瞓覺更要用手術膠紙黐眼方可入睡,更需服高劑量類固醇治療,情況令人擔心!

Ella含淚自爆第七條神經線受感染,以致右邊面癱!



歪嘴

十分愛笑的Ella現在笑唔出,認真我見猶憐!



笑唔停

貴為宅男女神的Ella靠靚樣搵食,起初以為自己中風即嚇破膽!

Fiona(右)試過耳水不平衡和左耳突然失聰,與Ella同樣因工作捱出病!

Ella獲男友悉心照料和陪她覆診。

現年35歲的歌手Ella以甜美笑容及靚樣「搵食」,迷倒不少宅男而被封女神!想不到女神風光背後,原來有苦自己知,工作繁重的她,身體終於響起警號!她昨日與薛凱琪(Fiona)出席Max & Co.概念店開幕活動時,全程笑容欠奉,看似滿懷心事兼強忍淚水,只是在影相時才強顏歡笑。

Ella被問到是否有心事時,她自爆右邊面癱,更擔心得哭成淚人,指現時正接受治療:「我右邊面郁唔到,眨唔到眼,已經睇咗腦科。I'm OK,因為啲閃光燈閃得好勁,同埋眨唔到眼,所以流眼水!」並稱正接受高劑量的類固醇治療,所以令面部浮腫:「初時以為中風,自己都好驚!(點發現?)上星期有日我瞓醒起身飲水,啖水含唔住漏出嚟,去睇腦科,話係第七條神經線受感染,右邊面郁唔到。其實之前冇咁勁,依家要用人工眼水,好尷尬笑唔到!自己本身都好鍾意笑,依家笑唔出好慘!」

Ella又稱嚴重的程度是連眼都不能合埋,故瞓覺時要黐手術膠紙幫助入睡:「瞓覺要黐手術膠紙瞓,男友都有嚟照顧我。雖然呢個唔係話會致命嘅問題,但做呢行我靠塊面搵食,郁唔到好得人驚,好黐線!」

自言十分擔心的Ella,受訪期間不時要助手遞上紙巾,抹乾眼淚才繼續,認真我見猶憐!她坦言因服食藥物令面部腫脹,故有些詞語不能發音:「雖然食類固醇會令把聲好好,但要合埋嘴唇先發到音嘅字,好似個『P』字,我就講唔到,真係好擔心!醫生叫我抖吓,問我係咪休息唔夠,可能我之前感冒發燒。(幾時會好番?)醫生話有啲人一個月會郁得番,三至六個月就會好番。」雖然受面癱困擾,但Ella坦言會繼續工作,待手頭上工作完成後才休息,其男友亦會陪伴她覆診。

Fiona耳水不平衡突失聰

同場的Fiona表示來到現場才得知Ella面癱,未有時間問候對方,問到有否曾因生病而嚇到喊?她笑言太多:「之前抑鬱,又試過耳水不平衡要拍拍吓戲瞓喺地度!做騷拍戲錄音三樣一齊,左耳突然失聰,但照過腦話冇問題,可能係攰得滯!」她又乘機向公司「投訴」,指公司拒絕她的放假申請:「好感恩公司畀我做咁多音樂,惟有放多啲錢喺補品上。(叫Paco請去旅行?)佢同大老闆講話新年公司有500蚊勤工獎,要畀夠600蚊我。」

Ella含淚自爆第七條神經線受感染,以致右邊面癱!



歪嘴

十分愛笑的Ella現在笑唔出,認真我見猶憐!



笑唔停

貴為宅男女神的Ella靠靚樣搵食,起初以為自己中風即嚇破膽!

Fiona(右)試過耳水不平衡和左耳突然失聰,與Ella同樣因工作捱出病!

Ella獲男友悉心照料和陪她覆診。



鍾意就快D Share啦!