網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年9月17日 星期三

蔚雨芯毒龍鑽 拋窒「浮獅」Barbie 蔚雨芯,夏尉喻,Barbie,




【短片】【美人魚大鬥法】蔚雨芯毒龍鑽 拋窒「浮獅」Barbie

2014-09-15 02:23:00



其他影片:>>






【美人魚大鬥法】蔚雨芯毒龍鑽 拋窒「浮獅」Barbie

為爭取參與周星馳執導新片《美人魚》的演出,13位海選女包括香港代表「寸嘴Barbie」夏尉喻、蔚雨芯(Rainky)、許雅婷(Kabby)及松岡李那,連日來在深圳積極受訓,準備在今日「美人魚13強選拔賽」中爭取好成績打入最後4強。

憑「媚忍魚」rap歌自我介紹短片成功出位的Barbie,因為不懂水性,初初接受訓練時僅能浮水及擺動pat pat,被嘲笑似海獅多過美人魚。經過5日訓練後,Barbie雖然能夠游一小段及潛水,但見她水中打轉一圈仍十分吃力,相反,蔚雨芯表現愈戰愈勇,在水中施展王小虎的絕技電光毒龍鑽,更連轉7次,大有機會殺入決賽。

雖然Barbie游水潛水也明顯較他人輸蝕,Barbie仍自信心十足,在游池邊搔手弄姿轉來轉去,又似海獅又似一條被沖上岸的魚在垂死掙扎!Barbie昨說:「點解之前會浮咗喺水面?因為根本我唔識游水,何況叫我潛水!而家學識好開心,好有成功感。」Barbie更表示一直期望見到星爺,對於星爺被指態度高傲,Barbie日前受訪時表示有信心令星爺溶化,她說:「最欣賞呢類型男士,相信任何囂張同寸嘅男士見到我會有柔情一面。」當日Barbie還再示範之前於北京參加甄選活動時rap的改編歌,誓要當上美人魚。

至於蔚雨芯則說:「本身我好鍾意游水,但唔係好叻,嚟左深圳上咗兩堂游水就學識呢啲花式,好似條海豚咁樣。」蔚雨芯期待打入決賽及見到星爺,她說:「始終佢係偶像,一個影響力好深嘅人。」今日13位海選女將進行演技考驗、catwalk、跳舞、人魚游水等比試,而有傳星爺也會現身頒獎予4強。



兩大魔鬼胸之對決!!



寸嘴Barbie....又似海獅...又似一條被沖上岸的魚....







蔚雨芯就狀態大勇喇!







鍾意就快D Share啦!