掃呢頁CODE去手機

2015年1月21日 星期三

亞視告急:阿田轟有錢唔出糧 寸爆今非昔比 阿田,亞視,田蕊妮,




田蕊妮鬧亞視依家有錢唔出糧,又話依家嘅亞視已經唔係當是所認識嘅亞視。圖中為亞視執行董事葉家寶(資料圖片)

next 1/1 pre

阿田亦唔明白搞《萬眾同心撐亞視》係為咗啲咩。(資料圖片)

next 1/1 pre

但阿田表示如果亞視開到聲會幫忙,唔會托手踭。(資料圖片)

next 1/1 pre

前亞視藝人萬綺雯都話可以幫忙。(資料圖片)

next 1/1 pre

亞洲電視欠薪至今已達兩個多月,亞視執行董事葉家寶為解困已出盡法寶如加推廣告,又得「亞洲會」幫忙舉辦大騷《萬眾同心撐亞視》救亡。葉家寶除找齊一眾星光幫和亞視新知舊遇在《萬》騷義演外,更向無綫借將拍短片鼓勵亞視,原一直以為會找亞視舊將如萬綺雯(蚊蚊)、田蕊妮(阿田)及陳展鵬等人拍片,但據知無綫已找來一班星夢歌手以及周柏豪、鍾欣潼、羅力威等,聯同其他無綫藝員共約15人拍片鼓勵,當中羅力威是亞視出身。

阿田鬧搞騷唔知為咩

阿田接受《東網》獨家訪問時稱暫未獲公司安排,但會支持亞視作任何與出糧有關的舉動,不過她說:「做老闆唔係應該要出糧咩?搞個騷都唔知係咩原因,係咪搞咗就有糧出呢?(身為前亞視藝員不支持?)以前嘅亞視唔係依家嘅亞視,依家嘅亞視我唔認識,如果幫佢有糧出又有咩所謂?佢依家係有錢唔出糧。」

而同為舊將的蚊蚊受訪時亦表示幫到忙就無所謂,提到亞視打算賣節目播放權吸金助解困時,她謂:「如果幫到出糧都未嘗唔係好辦法,最希望係員工喺新年前可以出到糧。」



鍾意就快D Share啦!