掃呢頁CODE去手機

2015年1月21日 星期三

[FACE - 400] 謝婷婷勁 NG激死吳家麗 吳家麗,謝婷婷,婷婷,MF,




邊拍邊拎住個電話唔放,連工作人員都忍唔住出聲叫婷婷擺埋個電話一邊先!

全知言

謝婷婷勁 NG激死吳家麗

吳家麗近年戲癮發,自己做導演拍鬼片《有客到》,早排就要徐子珊解剖老鼠而嚇到不死珊半死,仲上埋雜誌封面。

上週四( 15日)《有》片繼續開工,徐子珊個單元拍完,就輪到謝婷婷,今次婷婷飾演死人化妝師,所以佢一身打扮都好隨意。咪以為婷婷喺演藝世家出生就好有演戲天份,當日全知言睇咗一粒鐘,婷婷只係拍咗 3個鏡頭啫,但就每個鏡頭都有 NG,仲要鏡頭與鏡頭之間,唔係睇劇本而係喺度玩電話!好在首次做導演嘅吳家麗都好耐心咁教佢,否則個個黑佢面就唔係幾好

未埋位,婷婷一樣係攞住個電話猛咁玩,唔通同新仔傳情?

恐怖片,四圍走嘅老鼠和白面女鬼又點少得呢?

埋位時,婷婷(箭嘴)就聽工作人員指示企位同要點做,而吳家麗已經無咁好氣,企埋一邊睇 cam算數。

呢排頻頻拍戲嘅郭偉亮 Eric Kwok,今次做露股殺手,仲要追殺婷婷,真係好期待 Eric Kwok個變態樣呀!



鍾意就快D Share啦!