網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月5日 星期四

[壹週刊 - 1300] 何猷龍一個夠晒數 何猷龍,M1,




身為賭王孫女,何開梓(右)戴埋頭盔重裝落冰場,由老豆何猷龍發號施令,同其他兩個小朋友鬥快踩冰。

同你吟一吟

何猷龍一個夠晒數

賭王老豆有四頭家,但身為二房孻仔嘅何猷龍, 01年同維他奶創辦人羅桂祥孫女羅秀茵結婚,一條心錫老婆, 06年囡囡何開梓出世,佢亦冇急住追多個,一個老婆、一個女,夠晒數。

身兼新濠國際主席兼行政總裁,又係上海市政協委員,仲要搞緊新賭場,但幾忙都好,何猷龍都會抽時間照顧身邊兩個女人。早排《壹》仔响圓方見到何猷龍帶住囡囡同成班小朋友一齊溜冰,太太羅秀茵就從高處睇住兩父女玩。

之後兩公婆請晒班小朋友去食雪糕,再吩咐工人、保鏢帶囡囡返屋企,何猷龍就陪老婆拍拖 shopping。

另一日,《壹》仔喺中環見到何猷龍企埋一二邊篤住部 iPad等人,原來囡囡唔舒服要睇醫生,戴住口罩嘅何開梓一見到老豆就攬實,原本睇緊 iPad嘅何猷龍,亦即刻將公事放埋一邊。

何猷龍唔可以獨享父愛,但佢個女可以。

何太羅秀茵從高處睇住兩父女,愛妻號何猷龍偶然會抬高頭同老婆講兩句。

身形 fit爆嘅何猷龍,唔介意當眾換衫,囡囡就去到邊都跟實老豆。

工人帶囡囡返屋企,何猷龍同老婆拍拖仲幫攞手袋。



忙到 iPad不離手,但何猷龍仲要湊黐身囡囡去睇醫生。

鍾意就快D Share啦!