網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月5日 星期四

[壹週刊 - 1300] 逃過一劫 良心王征自肥 央視放水打救亞視 亞視,王征,政治時事,央視,M1,




上月底亞視搞撲水騷出糧,誰知又係做假騷招呼內地客,根本冇收入,令員工空歡喜,好在得央視打救。

探熱針

逃過一劫 良心王征自肥 央視放水打救亞視

有五十八年歷史的亞視,由前身麗的經歷不下一次財困,最終在騎呢老細王征的朝代,走上絕路。近年以做假騷招待內地老細的亞視早前又搞籌款騷,但有傳又係搵人做「枚」扮競投、收益數目作假的一場戲。員工份糧一直拖,王征就象拔蚌、鮑魚、海參醫肚,自肥!

直到上週,亞視忽然有水出糧,據悉幕後救星是中央電視台。阿爺暗中打救,助亞視暫逃被清盤一劫。

心腹傑作

「良心」僱主王征繼續拖糧,自己就風流快活,在以「盛世佳人」為用戶名的微信晒上等人生活,象拔蚌刺身、鮑魚海參盆菜醫肚。

老細唔願科水出糧,拖足兩個月糧的亞視,垂死掙扎。上月底,與王征屬名譽會長的亞洲會搞咗個似足公屋騎呢騷的《萬眾同心撐亞視》節目,事後亞視執行董事葉家寶稱活動為公司帶來近五百萬廣告進賬,還有六、七十萬的拍賣收益,亞視員工以為出糧有望,點知空歡喜一場。

何以有入無出?據悉上月底一眾員工向公司追糧時,又再揭發有前科的亞視,連打氣騷公布的收入都係假!當日在場競投拍賣品的「善長人翁」,據了解是由「良心老闆」王征吹雞搵嚟撐場的內地「枚」;出面撐住爛攤子的葉家寶,為顧公司顏面,唯有硬住頭皮向外報大數。

「同事聽到話有四、五百萬收入,即刻追問係咪有半個月糧出,點知問落去先知嗰晚個騷坐喺頭兩行嘅所謂內地賓客,其實都係『枚』,佢哋出幾十萬競投啲畫同扇,全部都係扮嘢,冇俾錢,就算有部分真係買嘅,都只係出得一萬幾千,話拍賣收益有六、七十萬,講吓㗎咋!搵埋啲團體嚟做騎呢騷,啲廣告客點會肯俾錢贊助,所以葉家寶公布有四、五百萬進賬,全部齋吹。

「大家冇怪葉家寶,因為知佢撐得好辛苦。搞呢個騷嘅原意係想為員工打氣,點知落咗喺王征心腹、亞視副總裁趙汝強手,搞到個節目好似做緊亞洲會嘉年華咁,趙汝強唔係第一次,上年亞視向空櫈掟壽包嘅內地台慶騷,咪係佢傑作囉;係佢幫老細安排亞視先生去船 P,同事冇糧出呢段時間,公司仲將佢由助理副總裁升做副總裁,管埋製作,烏煙瘴氣!」亞視前員工爆。

央視忽然找數

已到死期,亞視仍未見白武士出現,以為十二月份薪金凍過水,但上週突然出現戲劇性轉機,執行董事葉家寶宣布,收到一筆來自廣告、頻道管理費資金,上週六(一月三十一日)已向二萬二千元月薪以下的員工發放十二月薪金。

據悉,亞視有錢應急原來是 CCTV(中央電視台)背後放水,由阿爺暗中相救。

「 CCTV嘅轉播費一直未找,追咗一段時間,數目都好大,上個禮拜緊急關頭佢哋忽然肯俾錢,簡直救星一樣。不過救得十二月份,一月筆數又唔知點撲返嚟。」亞視前員工續說。

本週一(二月二日),勞資審裁處召開首場亞視前員工追討欠薪聆訊,據悉不少員工願意與公司達成協議,以欠薪及遣散費作為和解費,暫免亞視被申請清盤。

原先話撲水騷有六、七十萬拍賣收益,誰知連競投的善長都係「枚」,超離譜!

雖然亞視執行董事葉家寶(左)負責收拾殘局,但據知得王征歡心的卻是趙汝強(右),近期大部分亞視騎呢作都由他獻計。

亞姐顏子菲爆亞視要求她陪客,原來受害者唔只佢一個,仲有其他亞姐亞生,王征領導的亞視果然超越底線。

宮雪花盛裝出席撲水騷,向亞視力表忠心。

亞姐進行多次分賽,尤其是在內地進行的,廣告收益邊個落袋,真係好難講。

鍾意就快D Share啦!