掃呢頁CODE去手機

2015年2月11日 星期三

[FACE - 403] 緋聞女徐佳琦密 check馬明? 徐佳琦,馬國明,馬明,MF,




密留言

食食吓飯, Jackie起勢狂玩微信覆 message,仲要每一次都係錄音回覆,睇吓佢個樣有幾冧就知電話中嗰個係邊個

全知言

緋聞女徐佳琦密 check馬明?

上海妹徐佳琦自從同馬國明傳緋聞後,知名度直線上升,早前本刊就見佢孖住位女性友人到銅鑼灣一間日式餐廳醫肚。冇馬明陪喺身邊, Jackie明顯唔使再扮嘢,可以無拘無束咁展露真我,見佢成餐飯同朋友大聲講大啖食,隻手仲全程貼實部電話!食到中段時間, Jackie仲起勢咁玩微信,次次都係錄音覆 message,不過睇完其中一個 message之後,就當堂扁一扁嘴,唔通馬明又唔得閒陪佢?

扁扁嘴

Jackie一路含住匙羮就一路㩒電話,真係成餐飯都好唔得閒!

Jackie同女性友人撐枱腳,做番自己是常識吧!所以全程都係大聲講大啖食,睇吓個口擘到咁大就知有幾咁放!

馬明得閒嘅時候陪吓媽咪行街,徐佳琦唔使咁擔心喎!就算唔喺身邊𥄫住都唔驚

鍾意就快D Share啦!