掃呢頁CODE去手機

2015年2月11日 星期三

[FACE - 403] 本週美圖 袁嘉敏全剝之路 袁嘉敏,MF,




全知言

本週美圖 袁嘉敏全剝之路

《鴨王》令 30歲袁嘉敏成為新一代性女,女神未知做唔做到,不過話題就一定夠多,同其他三級片女星唔同,出身清貧的袁嘉敏算係讀得書多,喺墨爾本大學修讀傳理系,之後就喺香港大學文學院取得文學士,於比較文學系主修電影及文化研究,副修美術,絕對唔係「波大冇腦」。

09年選港姐,當年去到最後五強,更獲得「最上鏡小姐」獎項,但喺大台發展一般,最為人記得喺《潛行狙擊》飾演黑社會阿嫂,同謝天華都有不少激情場面。 10年簽約太陽娛樂,喺《豪情 3D》已有不少性感演出,最近喺《鴨王》脫盡孭飛做女一,票房上週突破 3百萬。袁嘉敏除咗夠搏,詞鋒亦銳利,都於有人話佢影衰港姐,佢就話:「呢啲人思想狹窄!」邊有你心胸咁廣闊呀!

細個窮

袁嘉敏出世到 10歲都住喺鐵皮屋,到 11歲先可以上公屋,佢曾話過當時屋企周圍野狗和針筒。《忽然 1周》圖片

13歲後袁嘉敏(紅圈)喺澳洲墨爾本讀中學,要做幾份兼職先可以維持半工讀生活。《忽然 1周》圖片

09':奪最上鏡

09年袁嘉敏選港姐,更被封為「大波 Candy」,當年佢入到最後五強,亦奪得「最上鏡小姐」。《蘋果日報》圖片

11':大台最激

11年袁嘉敏喺《潛行狙擊》有唔少性感演出,同謝天華有床上戲,喺大台嚟講叫好露骨喇。電視畫面

14':剝剩胸圍

約滿大台,袁嘉敏即簽約太陽娛樂,其中喺《豪情 3D》飾演杜汶澤老婆,戲中主力騷身材兼剝剩胸圍,但就傳出二人不和。

15'

15年首次做女一拍《鴨王》,戲中有 6場露點床戲,雖然有其中兩段露點戲提早流出,但仍然無損票房報捷!

鍾意就快D Share啦!