掃呢頁CODE去手機

2015年6月18日 星期四

七年之癢 譚小環魚蛋檔捱世界 老公圓方偷食拖女 [壹週刊 - 1319] 譚小環,小環,M1,



睇相皺眉

娛頭

七年之癢 譚小環魚蛋檔捱世界 老公圓方偷食拖女

07年,譚小環與做保險的蔡強榮( Eric)結婚,婚姻即將踏入第八年( 9月 11日),人前依然恩愛,老公更打本給她開小食魚蛋檔及手工藝教室,唔使再為每月萬八蚊死守大台,錫到老婆燶。

看似美滿,但原來小環始終難敵「七年之癢」魔咒,最近有讀者向本刊爆料,指在保險公司做高層的 Eric,經常趁老婆睇檔捱世界,四出偷食嗒女;上星期五( 12/6),本刊發現 Eric約了一名索女,到偷情熱點圓方食 lunch,兩人更忍唔住在大庭廣眾下,公然拖手玩扯衫尾,態度曖昧。

贏了魚蛋,輸了老公的譚小環見到偷食罪證時,皺晒眉,一臉委屈。

16/6

譚小環一見到老公偷食罪證,第一個反應睇到皺晒眉扁晒嘴。

人前譚小環同老公都表現得非常恩愛。

慣食散餐

外間一致認為,前港姐冠軍譚小環嫁得好,住何文田半山壹號過千呎豪宅,老公又連環打本給她搞魚蛋檔和手工教室,做老闆娘唔使再為雞碎咁多,留守大台捱更抵夜,生活得好幸福。

只不過,在保險公司擔任區域總監的蔡強榮( Eric),其實並非對婚姻忠誠的愛妻號。據知, Eric性格大男人,要話晒事,唔鍾意老婆太多聲氣俾意見,只要唔高興,就會黑晒口面,小環經常要睇住老公面色做人。

本刊最近收到讀者爆料,指小環老公經常瞞住老婆偷食嗒後生女。因為職業所需,見客大條道理,小環亦不以為然;玩完識返屋企的他,通常只選擇食散餐,免得留下手尾。

「 Eric唔係靚仔,亦係人都知佢結咗婚,不過仲有好多女會黐埋去,可能因為佢成日都揸住啲靚車出入,一時波子一時法拉利,加上把口 talk得,出嚟飲飲食食又捨得使,好多女都俾佢呃到,以為佢係有錢佬。

「有女埋身梗係食得唔好嘥!佢係公司高層,唔使成日返公司,佢老婆要睇住兩間鋪頭(魚蛋檔和手工教室),以為老公去見客,點知其實係約咗啲女出去玩!不過 Eric玩得好高明,食快餐,永遠唔會長時間同一個。」爆料者說。

12/6談心

當日下午 Eric約了年輕索女到圓方開餐, Eric全餐飯望住對方冧笑,咁又係,索女就算冇乜化妝,個樣都已經夠索。

離開時,索女怕被人認出,要戴番眼鏡同口罩,其間 Eric伸手想拖對方,索女見人多即縮開。

身貼身

之後兩人企埋一邊等車,見附近冇乜人,開始有更親密動作, Eric與女伴從後身貼身,又拖住對方隻玉手,仲玩埋掹衫尾。

捉手

掹衫尾

港姐殺手

現年 50歲的蔡強榮( Eric),任職保險公司區域總裁,在保險界打滾多年,於業內頗有名氣。年薪逾百萬的 Eric 07年同譚小環結婚,二人在尖沙咀洲際酒店筵開 37席,百萬婚禮完全唔使揼心口搵贊助。 Eric名下持有五間公司,現居市值千六萬的何文田半山壹號豪宅,名下有多部戰車,包括法拉利、保時捷,架架車牌自定,派頭十足。與小環結婚前,曾先後與梁佩瑚及向海嵐傳緋聞,被稱為「港姐殺手」。

冇戴婚戒

上星期五(十二日),本刊發現 Eric約了個身形高䠷、身材均勻的年輕索女到九龍站圓方食 lunch,為了方便吸煙,二人選擇坐餐廳露天位,成餐飯 Eric的視線幾乎冇離開過坐對面的索女,又不時流露冧笑。記者留意到,當日 Eric手上沒有戴上結婚戒指,其間提到自己有幾本事時,忘晒形的他更加講到手舞足蹈。相反,索女的戒備意識高得多,不時四圍望,似是怕被人發現。

但 Eric卻毫不擔心,甚至主動攞起索女的貼身用品, Line公仔 Brown按摩棒來按摩。 Hea到下午三點,二人才埋單離開。

只見女方突然從背囊攞出口罩,又戴上眼鏡,盡量遮得就遮。沿途經過商場, Eric毫不避忌手多多,幫女伴掃頭髮,又出手拖住對方;但索女明顯有所避忌,拖一陣就縮開,經過較人多的地方,更會刻意彈開,保持距離。

老公打本開魚蛋檔,小環仆心仆命去打理,仲搵埋阿媽幫手,連搬粗重嘢都自己落手。

Eric在 facebook豪晒剛剛落地的法拉利新車。

除了魚蛋檔,小環仲開了一間手工藝工作坊。

勝地

位於九龍站的圓方商場,因為人流唔多,是名人「尋活動」的熱門「勝地」。

周嘉儀約會已婚男

無綫最索主播周嘉儀,被踢爆搭上已婚高層許方輝後,去年與已婚男在圓方 Madam S'ate西餐廳撐枱腳。

彭順攬啜 Liddy

去年彭順被發現背住老婆李心潔,與後生 22年的𡃁模 Liddy到圓方拍拖睇戲,更肆無忌憚又攬又錫。

黃長發搭富商三奶

09年,鞋王富商三奶李姿霆( Karen)被爆搭上港男黃長發,富商一怒下收車收樓,事件更鬧上法庭。姊弟戀曝光後,二人繼續冇有怕,拍拖到圓方睇戲行電器店買電腦。

只顧氹女

等攞車期間,因為有大柱位可以遮擋,兩人才變成連體嬰, Eric從後身貼身黐實索女,又拖住對方的手仔談心,玩玩吓更玩埋掹衫尾,全心投入氹女的他,完全沒有理會過自己已是人夫身份。之後,兩人一同坐上 Eric的白色七人車離開。

Eric背住老婆風流快活,但另一半小環卻為了生意事事親力親為,尤其是魚蛋檔,成功在銅鑼灣打出江山後,小環積極打到九龍,在尖沙咀搵鋪再開多間分店,忙到根本冇多餘時間睇實個老公,難逃七年之癢魔咒。

經過了解,發現 Eric偷嗒的索女,本身原來也有個正印男友。星期日(十四日),索女同正印男友到啟德郵輪碼頭拍拖,難怪當日與人夫 Eric圓方密會,索女如此步步為營。

07年 9月 11日,小環下嫁 Eric,已經結婚七年,今年剛巧撞正七年之癢。

94年參加港姐奪得冠軍,譚小環更曾經成為一代賣相女王。

Eric索女新歡,原來本身都有正印男友,兩人各自瞞住另一半偷食。

以前 Eric間中都會陪小環出外遊埠,有時甚至帶埋外父外母一齊去。

緊張睇相

本週二(十六日),小環坐住老公 Eric用來接送索女的白色七人車,到葵涌一座工業大廈,見到記者及被問到有關老公偷食索女,她面色一沉,但仍幫口撐老公。

「我同老公關係好好,其實好多時佢約啲單身女仔都係公事,因為佢做保險,我覺得唔係問題囉。(對佢好有信心?)有……有信心㗎。」小環說。

之後記者將 Eric同索女的親密照,小環緊張望實相片,又不停逐張相仔細睇完又睇,皺晒眉再強裝微笑。

「呢個女仔我唔識呀!我未見過佢,不如你哋等我了解吓先。唔……我睇完啲相我覺得好正常,公事上面佢好多時都會同我講嘅,佢咁多同事,我冇可能會識得晒,你哋唔好嚇我」

總有個喺左近

男人要「偷食」,就算另一半管頭管腳,一樣有本事見招拆招,更何況,做嘢冇時冇候的娛圈人妻,更加睇唔實。

李心潔

07年與邦民女 Kama到佐敦爆房斷正的彭順,去年再次背妻偷食,當街拖住小三 Liddy又攬又錫,事件哄動全港,事後彭順即棄小三,撲返馬來西亞補鑊,最終亦得李心潔原諒。

趙頌茹

與周永恒結婚四年育有兩女,去年老公被踢爆搭上助手 Ruby,加上經常發生家暴,令阿 Yu徹底死心帶埋兩女返娘家,周永恒不但冇悔意,還多次出言恐嚇。

郭可盈

老公林文龍 07年與內地女星董維嘉合作電視劇《朝九晚五》撻着, 09年,林文龍向經理人汪子琦承認背妻偷食的電話錄音被公開,郭可盈開記者會挺夫,並反控汪子琦勒索,罪成入獄。未幾,郭可盈更忽然有喜,生女保住婚姻。

鍾意就快D Share啦!