掃呢頁CODE去手機

2015年6月18日 星期四

搵命搏 大仔韓國做歌手 錢小豪:擔心染新沙士! [壹週刊 - 1319] 新沙士,錢小豪,M1,



對於大仔現身在新沙士肆虐的韓國,父親錢小豪感到憂慮,但仍支持他在當地努力工作。

探熱針

搵命搏 大仔韓國做歌手 錢小豪:擔心染新沙士!

錢小豪跟前妻郭秀雲所生的兒子錢景峰,早已隨繼父龐傑姓,改名為龐景峰,但畢竟遺傳父母的演藝細胞,有意入行的他,早前更辭去美國的銀行工作,簽約韓國唱片公司。

對於龐景峰現時長駐新沙士肆虐的韓國,錢小豪非常憂慮,肉緊表示:好擔心!

密集式特訓

廿四歲的龐景峰多年前已想入娛樂圈,媽咪郭秀雲亦曾出手,周圍拍門為兒子物色經理人,一度在《 Elite》掛單做模特兒的他,最後索性到美國修讀電影課程,可惜畢業後依然苦無機會,但龐景峰未有死心,留在洛杉磯邊做銀行工,邊碰運氣。

幾經努力,大半年前,龐景峰終於成功叩門,簽約韓國唱片公司,並飛到當地,接受特訓。

「雖然繼父鋪路想 Andrew(龐景峰)做銀行家,但佢由始至終都想入娛樂圈,所以屋企人都唔想太勉強,話俾幾年時間佢試吓。 Andrew之前個女友 Mirae係韓國人,所以基本韓文應對唔成問題;今次簽到韓國呢間唱片公司係朋友搭路嘅,公司安排嘅特訓好密集式,除咗學唱歌跳舞,仲要操肌,早前仲去咗美國錄音。」知情人說。

韓國新沙士未受控制,爆發社區感染危機。

跟楊怡和蔚雨芯拍《潮拜武當》,再孭正男一的錢小豪人氣回升。

錢小豪跟現任妻子丘倩鳴所生的兒子錢穎德關係親密,力谷囝囝十八般武藝皆能。

郭秀雲改嫁龐傑後,她跟錢小豪的兒子隨後父姓龐,改名為龐景峰,父子關係疏離。

好耐冇聯絡

龐景峰出碟有望,不過跟生父關係疏離,錢小豪亦直認未聞大仔入行,對於他身處新沙士肆虐的韓國,更感震驚,「根本唔知佢去咗韓國!」

至於是否擔心兒子有感染新沙士危機,錢小豪說:「都好擔心!好耐冇同佢聯絡,唔知佢入咗娛樂圈。我得佢手機號碼,會搵佢傾吓,但都支持佢,祝福佢!」

之前在美國任職銀行時,龐景峰回港也打扮穩重。

早前去了美國錄音,龐景峰將新歌 demo同朋友分享,被大讚歌喉不俗。

近日染金毛變身韓仔 look,龐景峰韓味濃!

狂谷肌練大隻,唱片公司打算將龐景峰打造為勁舞型男。

以前跟𡃁Mia拍拖去台灣時,二人將密照放上網。

龐景峰在 fb上載圖片,自爆曾造訪韓國的表演藝術中心。

楊埕及女友人去韓國探訪龐景峰,只見一頭金毛的他愈來愈有星味。

愛𡃁模

今年 24歲的龐景峰,先後跟𡃁模陳靜( Mia)及蕭美卡( Mika)拍拖, 10年,在英國讀書的他放暑假回港期間,與模媽陳靜儀( Mia)撻着,並因而跟拍拖兩年的女友分手,其後有指郭秀雲棒打鴛鴦;分手後,隨即搭上另一𡃁模蕭美卡,二人拍拖半年便散,女方更公開大數前度小器、大男人。赴美修讀電影後,在當地結識韓籍女友 Mirae,去年回港過聖誕時,他被發現跟退選港姐楊埕夜蒲蘭桂坊,但二人否認拍拖。

同蕭美卡曾打得火熱。

去年被爆跟楊埕撻着。

鍾意就快D Share啦!