掃呢頁CODE去手機

2015年6月18日 星期四

黃秋生試解:建制派夾埋一齊玩咗政府一鑊 政治時事,秋生,黃秋生,





其他影片:>>






政改方案以8票贊成、28票反對遭否決。「有票,真係唔要?」係喎…是時候,重啟政改喇喎。香港人唔會袋住先0架。

之前話一票都不能少,點知投票結果真係少到不得:8票贊成,28票反對。臨表決前部份建制議員突然離場,經民聯立法會議員林健鋒話當時佢哋係想爭取約15分鐘時間,等待劉皇發趕回議會投支持票,點知……佢形容「好不幸」,指係「溝通出了問題」。葉劉淑儀更真情流露:「我哋唔係唔想投票,只係出咗一啲甩漏……」發叔就話:「我遲了,心入面好不舒服。」眼泛淚光……

8票,得8票。建制派用行動話俾大家知,有幾多人支持呢個袋住先政改方案。何韻詩就於fb,試圖用另一角度解釋點解得8票:「係咪即係其實建制派暗掗底都唔支持個方案,索性離場唔投票?」之後再寫道:「然後歷史留下大比數反對政改方案的表決紀錄。建制派果然用心良苦。」網民笑曰:「2017,終於唔得。」、「保皇擺發叔上台 Sosad」、「建制派綑綁式離場」。查實,何韻詩呢個「暗掗底」理由,都唔係冇理由0架……

黃秋生就直截了當話:「建制派夾埋一齊玩咗政府一鑊,連劉皇發都攞埋出嚟,死未!真係俾佢哋吹脹!」

之後建制派一齊出嚟見傳媒,各人表情非常精采。何韻詩特別留意發叔個樣,寫道:「發叔個樣表示:『關我咩事?』」相當精采的一場戲。

周博賢都話:「唉!Miss咗表決關鍵時刻!但竟然係28對8大比數否決?建制派㩒掣前集體離席?俾我噚日聯諗嗰個『調wiring』嘅劇本更荒謬!!!佢哋真正搞乜就唔知(真係x?反了?阿爺突然改order?內部權鬥有突變?),但係歷史上就留下紀錄,成為最少議員支持嘅政改方案,同埋唔好再將否決嘅責任推向泛民喇,你自己都唔夠人支持!洗咗咁x多維穩費,結果竟然係咁,超浪費!」

投票紀錄(立此存照)

28人反對:

何俊仁、涂謹申、劉慧卿、胡志偉、單仲偕、黃碧雲、湯家驊、梁家傑、毛孟靜、郭榮鏗、郭家麒、陳家洛、范國威、葉建源、莫乃光、梁繼昌、李卓人、何秀蘭、張國柱、張超雄、馮檢基、梁耀忠、梁國雄、陳偉業、陳志全、黃毓民、梁家騮、李國麟

8人贊成:

方剛、張宇人、田北俊、鍾國斌、易志明、陳婉嫻、林大輝、陳健波

33人不在席:

陳鑑林、劉皇發、譚耀宗、石禮謙、林健鋒、梁君彥、黃定光、李慧琼、陳克勤、黃國健、梁美芬、葉國謙、葉劉淑儀、謝偉俊、田北辰、吳亮星、何俊賢、姚思榮、馬逢國、陳恒鑌、梁志祥、麥美娟、郭偉强、張華峰、葛珮帆、廖長江、潘兆平、鄧家彪、蔣麗芸、盧偉國、鍾樹根、謝偉銓、王國興

無投票:曾鈺成

笑而不語 攝影:陳奕釗 求設計對白。 (攝影:朱永倫)
攝影:楊柏賢 攝影:楊柏賢
健吾靚抽…
鍾意就快D Share啦!