網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月6日 星期四

Coffee多得無綫 [壹週刊 - 1326] Coffee,無綫,林芊妤,M1,



孭住個兩萬幾蚊 Chanel包包,等唔到的士,於是行返落皇后大道中。

同你吟一吟

Coffee多得無綫

舊年因為同富家子喺 ifc殘廁 gathering半個鐘,結果冇咗份工嘅 Coffee林芊妤,教瑜伽搵食,最近仲開多條財路,同網台合作,拍瑜伽片做埋製作,賺到錢仲有得分。

喺無綫六年, Coffee得個吉,反而炒魷後風生水起,做埋業主買咗將軍澳緻藍天 800幾萬四房單位,幾有呀!

呢個世界,有危有機!仲有,得閒提吓自己,居安思危,好似 Coffee咁,有一技之長,有事用嚟傍身。

喺中環 Soho區飄來飄去,又走入鋪頭睇吓衫, Coffee漫無目的。

孭住個兩萬幾蚊 Chanel包包,等唔到的士,於是行返落皇后大道中。

上個禮拜, Coffee著住《龍珠》悟空裝喺動漫節擘一字馬,一落地就爆褲露紅底。

撰文︰八珍

nextb@nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!