網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月16日 星期三

25歲改 5次名 做歌手先斬後奏 龐景峰:無論叫咩,我就係我! [FACE - 434 - 專訪] 龐景峰,MF,



真人騷

25歲改 5次名 做歌手先斬後奏 龐景峰:無論叫咩,我就係我!

家家有本難念的經,而龐景峰這一本,似乎特別難念:

母親郭秀雲在他兩歲時和父親錢小豪離婚,後來改嫁給姓龐的繼父。郭秀雲一直與前夫關係普普通通,錢小豪亦一直諸多投訴想見兒子受阻撓……段關係到底有幾普通?你看 25歲人的龐景峰出世至今改名又改姓足足五次,自然明白。

「有五次咁多咩?我印象中四次咋嘛!出世唔記得係浩然定梓宏,跟住四歲改叫麒夫,十四歲要改姓龐,咁你改得姓就要改埋名,跟住龐景峰呢個名就用到𠵱家……」

點解出世叫浩然定梓宏可以連自己都唔記得?邊個話改咗姓就一定要改埋名?答案你估到,龐景峰話:「屋企人選擇,又唔係我選擇,我都冇得揀,只可以聽話……我冇所謂,一個名都係一個身份啫,我始終係我,做緊我自己想做嘅嘢。」

任由大人擺佈改名五次,係人都懷疑,這個男孩子做的事到底有幾多成係自己想?繼續聽他講他的出道路,我開始改觀:「我喺 LA打波識咗個監製,試鏡成功後日頭做銀行、夜晚去受訓,大半年轉 full time trainee至同屋企人講。佢哋打去香港、台灣、大陸,想睇下邊個簽咗我,冇人估到,原來係韓國公司……」

這就是我的重點,這個星二代有點兒不一樣,倒是那些第一時間想打去關照聲的上一代,驚喜欠奉。

先斬後奏,因為唔想懶叻。

點解會去咗韓國受訓?

真係冇諗過……細個就算打算過入娛樂圈,都唔會諗住喺音樂開始……我喺 LA嗰邊讀經濟,你知, LA嗰邊住咗好多韓國人。我同個韓國朋友打籃球識咗個唱片監製,大家打咗幾個星期波,佢話嚟緊有個試鏡,叫我去試下。結果就喺三十幾人入面揀咗三個人,開始 part-time訓練。

件事持續咗幾耐?

一直到我大學畢業入咗銀行做嘢,日頭返工,夜晚繼續培訓,差唔多三個月後,我同屋企人講唔想再做銀行,佢哋問唔做銀行可以做乜,我至話俾佢哋聽,一直以嚟放工我都有做緊呢啲嘢……屋企人好擔心㗎,打咗去台灣、香港、內地行內人,想知邊個照住我……冇人答到佢,冇人估到原來係韓國。

由細到大對慣鏡頭,有冇諗過,自己走唔甩都會做呢行?

又唔係喎,我鍾意車,細個諗過揸的士、揸飛機,或者做醫生,到讀大學讀經濟,正路啲就梗係做銀行啦。但係每日朝八晚五着西裝,真係好期待快啲收工去 studio,做銀行係穩定,但趁後生要搏,時間過咗買都買唔番。

點解受訓咗大半年至同屋企人講?你份人鍾意先斬後奏?

我唱歌唔係叻,冇諗過真係會成事,我個人係咁,十劃都未有一撇,未有把握就唔會講住,唔想懶係叻咁。屋企人全部做戲,武打底,我都係兩歲溜冰、六歲學芭蕾舞,冇人諗過我會喺音樂出道先。

到咗去韓國全職受訓,件事係唔係真係如外界所講咁艱苦?

我又 ok……我兩年前個女朋友係韓國人,已經學咗啲韓文同韓國文化,食飯口味都似,喺 LA好多人以為我係韓國人。受訓,我係肥仔一個,我每日七點起身,做兩個鐘頭運動,唱歌跳舞六個鐘,然後學韓文, ok喎我又覺得。

減咗幾多公斤?

74公斤減到𠵱家 61。

咁你咪唱得好好?咁肥都揀咗你?

好多韓星以前都係肥仔嚟好多韓星都唔係做手術變靚仔,都係減肥咋!

如是者年幾,有冇人工?

冇㗎!除咗住有公司提供,食同用都要自己俾。我開頭日頭仲有份銀行工頂住,儲蓄都叫捱過咗去韓國頭幾個月,之後都要同屋企人出聲:「可唔可以俾啲零用錢我?」𠵱家當然又係自己賺自己使。

當時 24歲大個仔仲開口問屋企人攞錢受訓,佢哋有冇懷疑你?

冇,佢哋好支持我。銀行隨時都可以做得番,三十、四十歲返去都仲得,但入行呢個機會唔係吖嘛,尤其係歌星,有得做就要盡力做。

數臭人,最終樣衰嘅係自己。

練咗咁耐終於正式出歌入行,有冇雄心壯志要幹一番事業俾屋企人睇?

唔係喎,我仲當自己係 trainee,仲想 keep住自己 trainee呢個心態,我覺得呢行要學一世,冇得停,唔好覺得自己好叻。我覺得娛樂圈,越係捱得耐嗰啲人,越係一開始冇人睇好嗰啲人,佢哋特別謙虛、特別肯學,越係覺得自己唔偉大嗰啲人,越係會紅。

屋企人經驗豐富,有冇心得、忠告俾你?

唔使佢哋講,自己由細到大好嘅、唔好嘅都見過,最樣衰都見過……

有咩係最樣衰?

呢啲唔好講喇!好多人背景再好,自己玩死自己都睇唔少,睇得呢啲多,唔使喺自己身上發生,都係一種教訓。

對慣鏡頭都要入行,你覺得私隱俾人當茶餘飯後話題都值?

你都話我由細到大對住鏡頭,都慣咗……其實行得正企得正又怕咩俾人影?我一支煙都未食過,唔食煙就更加唔會掂毒,又唔蒲,做自己應該做嘅嘢,朋友行近啲都預咗記者會諗多咗,咁又有咩好怕?

我試過做你爸爸錢小豪訪問,佢唔只喺一個訪問講過,你媽媽會喺你面前話佢唔好?

嗯……你知啲細路仔好難記到嘢㗎啦,我冇呢啲印象……真係記唔到。

我哋嘅感覺你夾喺兩個中間,好似磨心?

佢哋嘅關係係佢哋嘅事,據我所知,兩邊冇嗌交,我同兩邊都傾好多偈。我大個仔,見媽咪都見得少,爹哋更加成日唔喺香港……

媽媽有冇唔畀你見爸爸?

梗係冇!我想見隨時可以揸車去見佢,爺爺嫲嫲我都成日搵,上個星期我都想搵叔叔(錢嘉樂)㗎,不過打俾佢,佢喺三藩市咋嘛!第時我結婚,當然唔想行到呢一步,但萬一發生,我都一定唔會數臭對方,我成日覺得數臭人,會令自己樣衰多啲!

你最出名係改過五次名(浩然、梓宏、麒夫、景峰, 14歲由姓錢變姓龐),每次改名,有冇問過你意見?

我都唔記得自己有改五次名,有咩?四次咋喎好似!由頭數喇,出世時媽咪未醒、爸爸喺第二度拍緊戲,都要改個名登記先㗎,所以爺爺幫我改咗唔知浩然定梓宏(其實係浩然),當時係爺爺攞個名頂住先,之後爹哋媽咪返嚟喇、得閒喇,至搵個風水師傅幫我改個真名……

改咗咩名?

又係梓宏定浩然其中一個囉(其實係梓宏……),跟住 14歲去英國就係改姓,點解改我唔知,但屋企人決定,我都冇權,都要聽話㗎!改得姓就一定要改名㗎

邊個話改姓就一定要改名?

唔知啦,總之唔係龐錢景峰,係 14歲到𠵱家都係叫龐景峰。

有冇問過媽咪點解要改姓?

呢啲費事問喇,大人決定,我自己做自己嘢。

拖手件事有啲怪囉!

你鍾唔鍾意成日改名,有冇帶嚟唔方便?

景峰嘅名係風水師傅俾我哋,我自己有份做決定,係自己揀。冇乜嘢吖,三、四歲改名叫麒夫,記憶最多,之後再改都冇其他選擇,我十四歲,可以做到啲咩呢?佢哋有選擇,佢哋話改名方便 paper work,我邊有選擇?我覺得冇所謂,改咗個名啫,我都係我,做緊嘅嘢都係自己鍾意,名係一個身份啫。

你嘅愛情觀有冇受父母離婚影響?會唔會有陰影?

唔會喎,我第時,點都會想個家整整齊齊……都係唔好咁早講,我今年 25歲咋!人哋離婚係人哋問題,我就係我,我有問題可以自己改正。

拍過幾多次拖?

我拍過三次拖,三次都係長拖,喺度要澄清下,我三個女朋友都係圈外人,從來冇同過𡃁模拍拖!第一個三年,之後都有年幾兩年,全部都唔短。我自己唔知自己鍾意一個 type,但係朋友睇得出我三個女朋友都係濃眉大眼,好多人問我鍾意咩女仔,最緊要接受到我做呢行,同埋性格保守啲,唔好出街話要拖手……

拖手都唔得?你怕俾人知?

唔係喎,我拍拖唔怕俾人知,但唔使下下咁揚啫,我覺得出街太親密有啲怪囉!

拖手咋喎!拖手有幾親密?

唔使下下拖到實嘅,我份人不嬲都係咁,我覺得出嚟太揚會騷擾人哋。但係拍拖我好專一,朋友話我為咗一個人,咩都可以做得出。

拍拖最瘋狂行徑係?

咁又唔係瘋狂,正常男人做嘅嘢,為女仔喊係正常,互相傷害都係正常,總之我唔係花心嗰啲人。

但係人哋對你花心?

呢啲唔好講喇,人哋啲衰嘢唔好講,講俾你聽我有幾傷,咪即係話俾你聽佢有幾衰?過咗去就算喇,唔想再提。我做咗最壞打算,第時斷估自己都係俾個老婆同個女食住嗰啲人……

利大於弊

我第一次見龐景峰,不過也像千千萬萬個香港市民一樣,睇住龐景峰大。

錢家(龐家)的人我一個也不熟,不過錢家(龐家)的故事我倒是很熟,畢竟新聞讀了不少,就似隔籬屋阿邊個邊嗰個仔,改咗五次名改埋姓都冇知會老竇,個仔仲唔係磨心?

龐景峰話:「都慣咗,自己醒目,就入邊行都一樣,始終星二代利大於弊。」咁又係真,至少新入行就能做專訪的機會不是人人有,就算自己能說的不多,爸媽的恩恩怨怨還是不少人有興趣。

撰文:朱小博

攝影:范仲良

化妝: Mak Tung

髮型: Echo Wan

場地提供:意菲咖啡室

鍾意就快D Share啦!