網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月16日 星期三

前度有中女陪 沈卓盈輸乜嘢呢? [FACE - 434] 沈卓盈,MF,



望埋去,呢位中女似 Ray嘅家姐多啲喎!

全知言

前度有中女陪 沈卓盈輸乜嘢呢?

沈卓盈 5月時自爆與拍拖 2年多嘅金融男友麥偉汶( Ray)分手,至今都未有新戀情,不過全知言就發現 Ray似乎有新歡囉!

上週四( 10日),全知言喺大坑撞見好重佬味嘅 Ray,身邊就有一位大眼長腿中女,二人一人一杯咖啡,中女有中女玩電話, Ray亦自顧自扯煙,雖然唔多交流,不過中女就經常有意無意眼甘甘望實 Ray,之後 Ray仲開埋車門畀呢位姐姐上車添,睇相呢位中女應該年紀大過 31歲沈卓盈, Ray嘅口味又變得幾快喎!

最後 Ray都好有風度為中女開車門,男人應該做嘅!

沈卓盈同樣都係長腿美人,齋睇外表,應該唔會輸蝕俾呢位姐姐㗎!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!