網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月16日 星期三

胡杏兒識做晒鑽 [FACE - 434] 杏兒,胡杏兒,MF,



胡杏兒今年離開大台,主力攻大陸劇同電影,佢就話未必有時間返去台慶喇!

全知言

胡杏兒識做晒鑽

大台一姐胡杏兒終於轉會簽蕭定一喇,上週仲舉行埋記者會,話晒一姐行頭又點會輸先?

贊助商 20卡鑽戒撐杏兒轉投新公司,杏兒當然識做,做訪問期間隻手不停郁,盲嘅都開眼!

首先一身 blumarine紅裙,再加埋 Forevermark過百萬 20卡鑽飾,人紅自然多贊助,但都要識做幫手騷下,杏兒就識喇,揸咪做訪問時不經意咁將隻戴滿鑽飾嘅手擺喺下巴,跟住又摸吓頭髮,贊助商嘅珠寶成 set睇晒,呢啲值入廣告,係咪跟大台學先?

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!