網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月6日 星期日

閱兵掀中港台矛盾 鍾鎮濤子鬧港人死精蟲 鍾鎮濤,



閱兵掀中港台矛盾 鍾鎮濤子鬧港人死精蟲



其他影片:>>






閱兵掀中港矛盾 鍾鎮濤仔鬧港人死精蟲

北京大前日高興地舉行閱兵紀念抗戰勝利70周年,卻令兩岸三地網友爆罵戰。曾貼反佔中文章、現年62歲的鍾鎮濤(阿B)睇電視直播閱兵,稱國歌唱一半就哽咽,高呼祖國高歲,被港網友揶揄「忽然愛國」,其25歲長子鍾嘉浚代父反擊,在facebook指港人是「死精蟲」;台女星范瑋琪在微博晒孖B相竟被中國網民痛斥,無奈的她選擇道歉;而汪東城在微博貼圖向內地致敬,惹來台灣同胞怒插。

抗戰勝利70周年紀念,大前日北京有大型閱兵,不少中港台藝人於微博貼圖致敬,卻同時引爆出三地矛盾。現年62歲的鍾鎮濤當日睇電視直播,有感而發截圖放微博並說:「在電視機前看閱兵,國歌唱一半就哽咽了,熱淚盈眶唱不下去,祖國萬歲!」阿B被網民批評「忽然愛國」,不過阿B的激動情緒竟連跨兩日,前日再於微博貼上兩年前攝於延吉的圖片,背景是中共海陸空三軍,相中的他做了敬禮手勢,他還寫上:「向抗戰國軍老兵致敬!」這次連內地網民都質疑,阿B究竟向國軍、共軍,還是老兵致敬?



■阿B在閱兵翌日貼出一張向軍人致敬圖,背景是中共海陸空三軍。微博圖片



■阿B大仔鍾嘉浚維護父親,在fb轟香港人是「死精蟲」。



■阿B與兒子鍾嘉浚感情很好,父子二人經常孖住外出。資料圖片

「同美國警察咁衰」

阿B懶理網友批評,前晚帶着女兒鍾懿到亞洲博覽館欣賞Maroon 5演唱會,他貼相後留言:「魔力紅樂隊巡迴演唱會香港站!難忘的一個夜晚!」阿B沉醉音樂不談政治,可是他與前妻章小蕙所生的25歲兒子鍾嘉浚卻不甘父親受辱,憤怒的嘉浚昨早在facebook以英文鬧爆揶揄其父的香港網民:「香港人,你哋唔應該叫中國人。好X蠢、好X唔尊重、好X種族歧視,幾乎好似美國警察咁衰。你哋應該表揚千萬位為你捨身嘅士兵。冇咗佢哋,你只係被沖入廁所或用紙巾包住嘅死精蟲。」在美國成長的嘉浚還用美國警察作比喻。



■鍾嘉浚不甘父親阿B遭網友指摘而與網友開拖。中繹:「香港人,你哋唔應該叫中國人。好X蠢、好X唔尊重、好X種族歧視,幾乎好似美國警察咁衰。你哋應該表揚千萬位為你捨身嘅士兵。冇咗佢哋,你只係被沖入廁所或用紙巾包住嘅死精蟲。」

話題扯到六四事件

不過嘉浚應該對「國情」認識有限,最後話題越扯越遠,還拉埋六四敏感話題,網友用英文問他:「呢隊所謂嘅軍隊,只係殺死無寸鐵嘅學生。現在,呢個軍隊就企喺佢哋殺學生嘅同一地點,很諷刺吧?」嘉浚即回覆: 「我幾肯定唔係所有士兵都係企喺(殺學生)嗰度。學生事件(六四事件)係好不幸,但你睇吓洛杉磯先,洛杉磯警方出動裝甲車。當年洛杉磯暴動,某啲方面更差。類似嘅事,現今仲喺洛杉磯發生。我會話中國係比美國更文明。」雙方為事件各執己見,爭拗不停。

撰文:楊定



■大前日北京舉行閱兵儀式,紀念抗戰勝利70周年。路透社

鍾意就快D Share啦!