網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月6日 星期日

狂撥陳冠希 教訓打尖大叔 有片睇 陳冠希,





其他影片:>>






陳冠希今日就喺上海虹橋機場,同一個打尖嘅大叔起衝突(新聞連結: ),而啱啱就有網民貼咗一條佢哋鬧交嘅片喇。

片長1分鐘左右,一開始個大叔就話:「你給我把身份證找回來!你給我把身份證撿回來!」應該就係之前陳冠希掉咗對方嗰張身份證,希哥就展開雙手,仲走離開,但係個大叔就推咗希哥一下,之後個大叔再話:「報警!把警察都叫過來。」希哥就話:「我沒有動過手,是你先動手!」大叔就話:「你扔我的身份證!」希哥就開始用手指指住啲閉路電視,示意全部都影低晒,之後大叔就霸氣回應:「沒有關係!沒有關係!」之後兩個就對峙,過咗幾秒,大叔就問地勤工作人員:「警察呢?」之後大家都沉默咗一陣,希哥都同個地勤講:「快點叫警察。」條片咁就完喇,而喺期間希哥不時撥佢嘅秀髮,又好似知有影緊佢,不時望向鏡頭嘅方過。

除咗有網民拍咗片之外,都有網民貼咗一張相,就係希哥同個大叔喺警署嘅相,張相就可以見到希哥喺度玩電話,而個大叔就同公安講緊嘢。

(微博圖片) 阿叔叫希哥執番張身份證。 阿叔推一推希哥。
希哥就開始用手指指住啲閉路電視。 撥頭髮。
再撥頭髮。 又撥頭髮。 再撥多次頭髮。
之後佢哋兩個都去咗警署。(微博圖片)
鍾意就快D Share啦!