網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月6日 星期日

千萬家財遭親人呃晒 陳爸爸激到爆血管





其他影片:>>






想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

陳振興的生意曾經做得很大,六弟阿強向《蘋果》表示,四哥振興和長兄,獲父母供到外國留學。振興學成後回港,最初在便利店做經理,其後轉職機械公司,再轉做貿易,並在內地開電子廠「喺加拿大留學,嗰個年代好叻嫁啦,事業一路一帆風順,搵錢又一帆風順」。天時地利下,生意越做越大,一度僱有200名工人,身家幾千萬,有車有樓。

阿強續說,當時有親人失業,「四哥」於是叫對方到其內地廠房幫手,負責電腦工作;及後「四哥」兩名兒子相繼出世,其中長子證實患上自閉,他只好減少國內工作,將之交托對方打理,以便全心全意照顧兒子。豈料,有人以不同理由,聲稱生意下滑,周轉不靈,不斷要求「四哥」注資,終致他變賣資產,身家大縮水,及後才發覺對方立心不良,但可惜為時已晚,一怒下爆血管中風。

鍾意就快D Share啦!