網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月6日 星期日

楊千嬅唔肯買玩具 Torres:你孤寒! Torres,楊千嬅,千嬅,



千嬅爆Torres人囝細細已經識講好多說話,仲識扭計添!

next 1/1 pre

千嬅仲話Torres識背電視劇對白!

next 1/1 pre

唔知Torres又識唔識唱千嬅嘅飲歌呢?

next 1/1 pre

千嬅自言會睇書學教囝。

next 1/1 pre

千嬅大晒母愛。

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

楊千嬅一家三口(資料圖片)

next 1/1 pre

歌手楊千嬅出席東華三院活動時,表示原本想帶同兒子Torres前來,她說:「依家啲小朋友三歲已經識講好多唔應該講嘅嘢,喺電視劇學咗對白,例如『我唔要你』,我會話畀佢知呢啲唔可以講。我話唔可以成日買玩具,佢竟然識講『唔買玩具畀我,孤寒』!」

她表示在暑期假期已帶他上play group,讓他與同學仔能熟習相處及學習環境:「開學有新同學,佢開頭都有啲驚,不過小朋友適應力好快,唔擔心。」問到Torres有否談論拍拖及結婚的話題?千嬅表示沒有:「佢知道媽咪唔鍾意。(有冇讚女同學靚?)冇,佢只會覺得媽咪好靚。(介紹同學你識?)Torres試過畀同學問『點解Auntie咁大個人可以喺電視機入面』,我答佢因為唱歌,佢又問番自己媽咪點解唔喺入面,個家長唯有答『媽咪唔係唱歌』,都幾尷尬!有時啲問題都唔知點答。」

她又指不同年紀要用不同方式教育,坦言會看書學習如何教育下一代:「唔可以對三歲小朋友講太多負面說話,例如No、唔好,咁樣會否定咗佢哋嘅思想同信心。」

鍾意就快D Share啦!