網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月6日 星期日

百萬保險交妻子 陳爸爸人財兩空





其他影片:>>






想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime



●千萬家財遭親人呃晒 陳爸爸激到爆血管 http://bit.ly/1M3bT2n

●【獨家訪問】與哥哥一牆之隔 弟哭訴︰後悔做少一步 http://bit.ly/1NVN1Kk



陳振興生意慘遭親人吞噬,一段婚姻亦告泡影。陳的六弟阿強說,四哥與劉姓妻子,是第三段婚姻,兩人在內地認識,結婚後誕下長子,可惜患上自閉,四哥為全力照顧愛子,將廠房交予親人打理,一家四口生活尚算美滿。

可是,四哥其後被親人騙去家財,被激至爆血管中風,獲保險賠償100萬元後,將之悉數交予妻子開食肆,阿強說「嗰陣四哥個老婆仲話佢橫掂中過風,無能力做嘢,咁不如搞檔嘢養家啦」,無奈夫婦聚少離多,最終感情生變離婚收場,四哥人財兩空。

鍾意就快D Share啦!