網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月19日 星期四

吳忠義:【獨家】仍愛亡妻 吳忠義否認會娶孫君子 :),吳忠義,

吳忠義稍後會發聲明講清楚事件。 next 1/1 pre 吳忠義叫周美鳳去報警,唔需要講咁多! next 1/1 pre 吳忠義表明仍深愛亡妻司馬燕,並言唔會改變。 next 1/1 pre 吳忠義表示最驚影響兩個小朋友。 next 1/1 pre ...


吳忠義稍後會發聲明講清楚事件。

next 1/1 pre

吳忠義叫周美鳳去報警,唔需要講咁多!

next 1/1 pre

吳忠義表明仍深愛亡妻司馬燕,並言唔會改變。

next 1/1 pre

吳忠義表示最驚影響兩個小朋友。

next 1/1 pre

已故前藝人司馬燕丈夫吳忠義(Togi)被指在太太生前搭上內地女子Summer(孫君子),二人更簽下「承諾書」,Togi承諾對方若太太過身,回復單身後,便會馬上迎娶她,而事件更牽涉公關周美鳳,她表示因在今年五月與Togi及其兒子行山,有人誤會她跟Togi過從甚密而打爛醋酲,不停在其微博作出誹謗性言論。

「呢班女人令我好唔開心」

沉默多時的Togi今天終打破沉默,表示會於稍後時間發表聲明,將真相說出,大家就會知道是甚麼一回事,他在電話中接受訪問時回應說:「我冇睇所有報道,浪費時間。(究竟你同Summer咩關係?)朋友,正常朋友。(但你哋嘅合照好close?)有人想同你close,唔代表你都有同樣想法。(同佢簽咗承諾書應承佢太太一過身就會同佢結婚?)冇,唔係真。(有你簽名?)個簽名唔係我簽。啲報道好瘋狂,呢班女人令我好唔開心。(邊個?周美鳳?)當然,佢大可以去報警呀,唔需要講咁多!(仍然愛亡妻?)當然,佢係我畢生摯愛,唔會改變!啲報道你一言我一語,我會用自己嘅文字寫出嚟解釋,唔想再畀人大做文章,同埋唔好影響到我小朋友!」Togi更形容這次是茶杯裏的風波。

鍾意就快D Share啦!